Gå til innhold

Flere med termin mai-juni-juli? Ålesund/Sula


32årÅlesund

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg er en dame på 32 år som har termin 1.juni (venter en gutt) Håper det er flere som har termin mai-juni-juli som kanskje har lyst å treffes for å finne på noe sosialt sammen. Hadde vært koselig å bli en liten jentegjeng med termin nesten samtidig :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Little-Miss-Lucky! Nei det har ikke vært så mange som har vist sin interesse her men håper det kommer flere etterhvert... Vet ikke om det er noen aktive BIM treff i Ålesund for tiden jeg.?..

Er det din førstefødte? Jeg venter min første egenfødte men ha ett bonusbarn på heltid :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en jente på 24 år som akkurat har flyttet til ålesund som gjerne vil bli kjent :) Men jeg har ikke termin før i begynnelsen av august. Hadde vært kjempe koselig å møttes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Ålesund -mai2010*augustspire! Norges flotteste by:-)

Hva med ett cafè besøk en dag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har vært heller laber interesse.

Har så mange venner med barn som har snakket om Bim-treffene, så koselig at det viser seg at det er noen her likevel:D Ingen aktive treff nå som jeg vet om..

Ja, det er min første, så veldig spennende;). Når har du termin? Jeg har termin 4 Juli.. Kan gjerne treffe folk i augustgruppa også=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere gravide damer! Skal vi ta et BIM treff på Lyspunktet onsdag 16.febr ? Passer kl 1930 ???

 

Kanskje kommer det flere etter hvert..Når det begynner å nærme seg så kan jeg bestille bord til oss;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det passer, Lyspunktet er jo helt topp:D

 

Har dere facebook? Kunne laget gruppe der, enklere å følge med da siden jeg henger oftere der enn her:P *Mye fritid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Supert at du kommer, Nei jeg har ikke laget noe FB gruppe. Er ikke så flink til det men hvis du vil så er det bare å gjøre det:-)

Legg det ut her da evt,,,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror fremdeles jeg kan, men dess flere vi er, dess bedre:D Så innlegget ditt på Ålesund-gruppa på facebook, så kanskje flere ser det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte meg opp som kanskje på facebook, må se an om jeg får det til. Lillegutt er litt umulig å legge for tida og samboer skal bort, så vet ikke om jeg får noen til å passe lillegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bambi.. Neste barn-i-magen treff blir på peppes pizza på Moa.onsdag 23/2 kl 1930..Du kan bare skrive det her om du kommer eller ikke så vet jeg det:-)

Vi var 6 damer på Lyspunket forrige uke og det var veldig koselig men vi valgte å prøve Peppes på Moa grunnet musikk og vanskeligheter med å bestille bord på Lyspunktet..

Håper å treffe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..Jeg har termin 28.mai og de som var på treff sist hadde termin juni/juli...Håper vi sees på Peppes da!

Vi er i allefall to som skal dit..mange har svart at de kanskje kommer på facebook så vi får bare se... Uansett koselig å bli kjent med nye fjes!

Mitt navn er Karin og har stor mage så du finner meg der i morgen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg lurte på om jeg kanskje skulle hive meg med på treffet på Peppes i morgen... Ser at dere andre her har termin nærmere sommeren - jeg har termin allerede 13. mars, men håpte det var greit om jeg kunne være med likevel?

Har lett etter BiM-treff i Ålesund en stund, men ikke kommet over noe før nå...

Jeg, min samboer og vår datter på 2 år har nettopp flyttet hjem til Ålesund (har bodd i Bergen), og jeg kunne tenke meg å treffe flere damer med mage... Har en veldig positiv erfaring med BiM-treff fra Bergen, hvor vi traff hverandre fra ca. halvveis i svangerskapet og helt frem til nå...

 

Kanskje vi sees i morgen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Blomst -83

Klart du er hjertelig velkommen på BIM treff...Så at det lå overskrift fra forrige uke her..BIM treffet er ikke på Lyspunktet denne gangen men på Peppes Pizza på Moa kl 1930

Tror vi blir 5-6 damer..Blir koselig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjekt ut! Jeg kommer sikkert sammen med en venninne som også har termin i mars... Hun har akkurat meldt seg inn i Facebooksiden også, samme som meg... Da sees vi nok i kveld! Dette blir kjekt! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...