Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Tok graviditetstest igår og den viste positiv, og siste mensen tror jeg var i november en gang.. Men nå idag kom det litt blod når jeg var på do. Hva gjør jeg? Må jeg kontakte lege?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Ta det rolig Har du hatt sex i det siste ? Det kan være derfor du blør, eller kanskje morkaken din ligger litt langt nede. Sistnevnte skjedde trolig hos meg.. Blødde helt frem til uke 12 (da flyttet morkaken seg oppover.). Det er lite legen kan gjøre dersom det er en SA på vei - bare pass på å ta det helt rolig og slapp av. Så sant du ikke har smerter er det ingenting som tyder på at dette går galt. Jeg vet hvor vondt det er å blø og være usikker, så om du føler for det kan du jo dra til legen og be om henvisning til UL. Men spørs om du er for kort på vei enda ? Jeg var på UL i uke 8. LYKKE TIL!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Vel, med sistemann så hadde jeg en skikkelig kraftig blødning som varte i en uke, med masse klumper og kramper i mage og rygg.... Jeg gikk til legen for å ta urinprøve osv. for å sjekke meg for sukkersyke mens dette holdt på, så tok de en gravitest i tilfelle, å den var positiv den...!! Var 100%sikker på at jeg hadde en skikkelig kraftig mensen. Blødde ikke noe mere etter det, å har en gutt på 5mnd nå. De kunne ikke gi meg ett ordentlig svar på hvorfor jeg blødde, men det var høyst sansynlig en tvilling jeg mistet sa dem, da jeg ikke hadde morkaken forran eller lignende. (Blødde ikke med førstemann) Hvis jeg var deg, ville jeg dratt til legen for å sjekke hcg stigningen din, slik at de kan finne ut om du har mistet eller ikke. Det er ingenting de kan gjøre hvis du mister da.. Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå