Gå til innhold

Hvorfor blir ikke alle tråder svart på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at det er en del tråder som ikke får svar. Er det noen spesiell grunn for det?

Blir kanskje ikke svart på denne heller ;)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer bare på ting som intresserer meg. Spørsmål om IVF for eksempel angår ikke meg, jeg har to barn, begge satt på første forsøk, ikke skal jeg ha flere barn heller. Pergo og IVF trådene lar jeg bare passere.

Skrevet

noen tråder ber ikke om svar, noen har overskrifter man ikke gidder å gå inn på, noen tråder vet man ikke hva man skal svare på.

Skrevet

Jeg svarer på de jeg føler at jeg kan svare på og lar være å svare på de jeg egentlig ikke vet så mye om. Vil heller la være å svare enn å svare noe som ikke er riktig/gi feil informasjon :)

Skrevet

Sikkert fordi de ikke er intr.

Skrevet

Jeg prøver alltid å svare om det er noen som ikke får svar. Noen ganger kan jeg ikke svaret, og andre ganger synes jeg kanskje at hrmfp....de kan lese seg til svaret selv.. google, eller lese andre tråder.

På flere andre nettsteder lages en tråd pr emne, men her er det tusen tråder pr emne..

Litt rotete her inne. Ikke ofte folk følger forumene.

Skrevet

Jeg svarer kun der jeg føler jeg kan bidra med noe. Er ikke vits å svare på noe jeg ikke kan noe om eller bryr meg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...