Gå til innhold

Hvordan er moren til Tamilian?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

og hva synes dere om navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dum som et brød og har smaken i rompa.

Skrevet

Minner meg bare om tamiler, dvs jeg tenker med en gang at gutten og familien er ikke norske.

Skrevet

typisk at bim-politiet ikke liker det navnet. jeg synes det er flott!

Skrevet

Hun går med sari og har en rød flekk i panna.

Skrevet

jeg er en tam, tam,tam,tamiiiiiiil som har flyttet hit til norgen under tviiiil..

Luxus leverpostei ...

Skrevet

At de kommer fra Sri Lanka og har en sterk tilknytning til Tamilske Tigre.

Skrevet

Stått opp på fordom-beinet idag, 14:18?

Folk er forskjellige, noen liker navnet og noen ikke.

Jeg synes ikke det er spesielt fint men det sier ingenting om personen bak navnet eller foreldrene.

Skrevet

Ung mor (under 20) som vil skille seg ut og tror at hun får respekt for å være utradisjonell i navnevalg....At hun tror hun viser egne standpunkt og meninger og at hun tror hun viser hun tør stå for de.......

Ja, også er hun singel/enslig, eller er sammen med en like ung gutt som ikke bryr seg særlig om ungen....

He-he...Spør man så får man svar:o)

Skrevet

Fra sri-lanka og tilhenger av de tamilske tigrene :-s

Nei da... Bare oppmerksomhetssyke, som må skape et sært navn som skal legges merke til. Dessverre tenker jeg at de ikke er veldig ressurssterke, men at de kanskje oppfatter seg selv som det.

Kanskje søskenbarnet til Carosander og Caspian?

Skrevet

Ung mor (under 20) som vil skille seg ut og tror at hun får respekt for å være utradisjonell i navnevalg....At hun tror hun viser egne standpunkt og meninger og at hun tror hun viser hun tør stå for de.......

Ja, også er hun singel/enslig, eller er sammen med en like ung gutt som ikke bryr seg særlig om ungen....

Skrevet

Skrevet

Hun vet ikke kjønnet på barnet sitt

Skrevet

Blond, overvektig og sannsynligvis aktiv i antivaksinegruppe; eller en eller annen alternativ anti-vitenskaplig tulleorgansiasjon.

Skrevet

White trash!

Nå må de snart skjerpe inn navneloven!

Få tilbake den gamle navneloven der folk ikke hadde lov å kalle unga sine hva som helst!!!!

Skrevet

Moren til Tamilian er fra Sri Lanka

Skrevet

Hun er en som er mer opptatt av å fremstå som spesiell og "kreativ" enn å tenke på hvordan livet til et barn med navnet Tamilian vil bli...

"Navnet" er grusomt dårlig snekra...

Skrevet

Hun er et åpenbart forumtroll. For Tamilian er ikke et navn. Like lite som Pluma, Karibo og Tagetias (tilfeldige bokstavkombinasjoner som jeg fant på her og nå.)

Skrevet

Mora er sær, svært sær.

Går ut i fra det er ment å etterligne et guttenavn, ettersom det ikke er Tamiliane eller Tamiliana det er snakk om. Navnet er ikke pent. Tenker på tamiflu og tamiler, the tamilian people, you know.

Skrevet

Hun er nok ikke et forumtroll. Jeg tror jeg vet hvem mora er, det kan jo ikke være så mange som kaller ungen sin for dette.

veldig hyggelig jente, med litt merkelig navnesmak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...