Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Jeg er veldig redd for at min datter skal få dårlige tenner. Derfor vil jeg sjekke om jeg har gjort alt riktig så langt, og at hun har fine tenner. Er det veldig dumt? Noe av det verste jeg vet er å se barn som har skikkelig dårlige tenner, og vil ikke at barna mine skal ha det. Jeg pusser så godt jeg kan hver morgen og kveld. Hun får også en fluortablett hver kveld. Jeg har pusset siden den første tannen kom igjennom. Grunnen til at jeg vil sjekke de er fordi hun har fått noen flere tenner nå, og de er ikke like hvite som de første. Dessuten synes jeg de ser gule ut på baksiden. Det høres sikkert kjempeteit ut, men jeg vil heller sjekke de for å høre om de ser bra ut, enn å tenke på om jeg gjør noe feil eller noe.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Ta opp telefonen, slå nr til tannlegekontoret, legg frem problemet... og hør hva som blir svart av profesjonelle! Veldig lurt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Nå har det seg sånn at jeg allerede har time til henne, men ville bare høre hva andre folk synes.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Skader ikke å ta en tlf. Her kommaer man ikke inn uten skjellig grunn før treårskontrollen, Det er opp til tannlegekontoret å avgjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå