Gå til innhold

Mødre som ikke tar jobben som mor alvorlig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som lar barna få gjøre akkurat som de vil,oppføre seg akkurat som de vil mot andre barn og voksne,har overhodet ikke skjønt hva jobben som mor går ut på! Og burde tenke seg om før de får flere barn! ... TA ANSVAR"!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være at de tar ansvar, men har forskjellig toleransegrense enn du? Er forøvrig enig i at folkeskikk bør få en mer sentral plass på plakaten.

Skrevet

De er heldigvis i mindretall :)

Skrevet

Enkelte barn er rett og slett umulig å få skikk på, nesten uansett hvordan foreldrene oppfører seg. Det kan f.eks dreie seg om medfødte forstyrrelser i hjernen.

Skrevet

Ja,toleranse er jo en ting,men når man står å ler for barnet ditt slår ett annet bar,da er det jammen meg noe galt!

HI

Skrevet

Du skrev jo ikke akkurat det i hi... Det er jo bare uhøflig tvers igjennom.

Skrevet

Sant,sant:) Men,i og med det skjer og andre ting skjer med det barnet, så tenker jeg hvertfall at da er det noe galt med moren til dette barnet...

HI

Skrevet

Sånne intetsigene trådstartere som dette burde forbys! TA ANSVAR!!!

Skrevet

Er det ikke noe galt med faren da?

Skrevet

Med faren? Nei, barna er da bare mammaens ansvar!! Har du ikke merket at de fleste på dib lever på 50-tallet? Kvinnen har alt ansvar for hjem og barn, samt skal alltid stille opp for mannen og gjøre han til lags på alle måter og klare å jobbe.

Skrevet

Er du GAL 14:57???

Far får da ikke gjort noe galt. Og gjør han det, så er det moras feil det også. Hun har ikke *sluppet ham til*, eller hun *overkjører ham*.

Dette er da allmennkunnskap.

Skrevet

Jeg har værtpå DiB/BIM siden 2003. Daglig nesten. Jeg har aldri fått inntrykk av at noen her lever på 50-tallet, eller med det tiårets verdier. Jeg tror mange her inne mangler elementær leseforståelse.

Skrevet

15:09, nå syns jeg du må moderere deg litt!

Barna er bare mammaens ansvar - FREM TIL samlivsbrudd så klart. DA er selvfølgelig barna like mye mannens ansvar og rett, for mannen kan jo faktisk gjøre alt mammaen kan!

Mor=ansvar og plikter

Far=rettigheter

Sånn var det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...