Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Min samboer gjør INGENTING hjemme. Jeg er høygravid, bekkenløsning, og føler meg helt forlatt her jeg sitter. For det første, så var det han som har mast om barn vel 2 år før jeg sa ja. Og jada han skulle hjelpe massse til :/ Men nå må jeg mase på han i flere uker, før han gidder å ta utav oppvaskemaskina, støvsuge, klesvask osv. Jeg gjør allt hjemme, hver dag, og får ikke så mye som et takk. Er så drittlei! Har snakket med han om det, men ingenting har bedret seg. Barnerommet som skulle vert ferdig for lenge siden, er så vidt begynt på- og det fordi Jeg malte det her forleden dag. Og ikke spør han hvordan det går med meg, eller babyen, og helst vil han ikke komme borti meg en gang. Akuratt som jeg skulle vert en stor parasitt. Eneste han bryr seg om er jobben sin, og jobber gjerne gratis overtid der om det skulle være noe. men hjelpe meg med noe?-NEIDA!! Er så forbanna!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Ja, har en slik en her hjemme osså. men han er med på allt av kontroller å slikt da,så trøster meg med det:/
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Hehe, hørtes litt kjent ut;) Mannen min ble sånn etter att jeg ble sykmeldt for ett par uker siden (har termin om 5 uker), fordi han mener jeg bare går hjemme og gjør ingenting.. Så derfor får jeg æren av å stå opp med barna kl. 06.00-06.30, ta morgenstellet på de , helst kjøre og hente de i barnehagen (om jeg ikke har de hjemme), lufte hunden 5-6 ganger for dag ,rydde, støvsuge og vaske i huset, vaske klær, lage mat og ha middagen klar til han kommer hjem fra jobb, ta ut og sette inn i oppvaskamaskinen, ta kveldsstellet på guttene og få de i seng, rydde huset til kvelden osv.osv.osv... Og han ligger på sofaen og klager på att han er trøtt, mens han ser på tv! (han er på jobb altså, men har ikke en veldig krevende jobb akkurat)... Og om jeg spør om han gidder å støvsuge f.eks., så har han alltid noe viktigere han bare MÅ gjøre først (mens han fortsetter å ligge på sofaen;)). Og da ender det med att jeg bare gjør det selv, for att det skal bli gjort... Har avogtil lyst å si til han att jeg skulle virkelig ønske det var han som var gravid;) Skulle likt å sett han gå med kvalme i 4-5 mnd. ,kaste opp hver dag, ta seg av hus og barn, få bekkenløsning og vansker med å gå- og IKKE klage på det;) Men kan trøste deg med att det sannsynligvis går over... De tror bare att vi ikke gjør noe mens de er på jobb, så da mener de så klart att det er en selvfølge att vi skal gjøre alt i hjemmet... For de klarer ikke å sette seg inn i hvordan det er å ha en høygravid kropp, som er vond både her og der... Forståelig nok... De er jo veldig gode og ha også ... <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå