Baloo ønsker to :) Skrevet 3. februar 2011 #1 Del Skrevet 3. februar 2011 Kan nesten ikke tro det, men her er det altså en liten spire i magen har en gullunge på to, samt en sa bak oss, så dette blir noen spennende uker! Klamrer meg til håpet om at dette skal gå bra, og det skal det jo er såååå trøtt, puppene stikker og er tunge, og nå har kvalmen meldt sin ankomst også... Tjohei, jeg er GRAVIIIIID Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lille blomst* Skrevet 4. februar 2011 #2 Del Skrevet 4. februar 2011 gratulerer! morro! var ikke vi sammen i ikm uke 4?? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baloo ønsker to :) Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 4. februar 2011 Stemmer det, hadde IKM 31.januar, men var innom uke 4 før det ble noen skravletråd for oss med IKM i uke 5 Gratulerer så masse til deg også, dette er jo så spennende ! ! ! Når har du termin? Er på 12. oktober foreløbig, kjenner at det var en fin dato Hvordan går det med deg forresten? Kjenner du noe til at du er gravid enda? Her har kvalmen kommet for fullt, er veeeeldig spent på hvordan dette skal gå altså... Lykke til til deg også, skal bli spennende å følge med i tiden framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lille blomst* Skrevet 5. februar 2011 #4 Del Skrevet 5. februar 2011 da var vi i uke 5 sammen også da;) jeg hadde en lang syklus sist, endte opp med å finne el med tester, hvis ikke hadde vi nok bommet! kom 4-5 dager senere enn forventet! jeg har temin 12 eller 14 okt. i følge el har jeg 14. så går ut ifra den selv:) Er kjempe spennende! testet positivt 1 dag etter ikm og blødde bittelitt dagen etter, så er veldig spent på om dette går bra! skal teste med CB digital i morgen, bare for å sjekke en gang til Har ømme br. og mye større enn jeg pleier! må ut og handle bher snart! huff i tillegg ofte på wc, det var et av symptomene helgen før ikm:) litt småsmerter nederst i magen, dårlig matlyst og veldig sliten! Har også begynt å bli litt surrete og uoppmerksom... symptom?? hehe Blir morro å følge utviklingen fremover! Gleder oss veldig til nr 2! har jente på 2,5 år fra før, hva har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baloo ønsker to :) Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 6. februar 2011 Hehe, har sjekka to ganger jeg også, må liksom være helt sikker vi har en gullunge på to vi, så da er vi ganske like Jeg er fryktelig spent på hvordan jeg skal skjule dette på jobben... Vi jobber tett, og jeg tisser flere ganger i timen kvalmen blir bare værre og værre, og blir det som sist så begynner jeg vel å kaste opp snart også. Matlukt gjør meg skikkelig kvalm, og jeg klarer ikke store måltider i gangen. Puppene vokser og er ømme, og magen er oppblåst som fy ! Også er jeg jo såååå trøtt, på vei i seng nå faktisk Samtidig så elsker jeg den lille hemmeligheten vår, har så lyst til å rope det ut til alle at vi venter nr 2 ! Siden vi har mista før velger vi å vente med å fortelle det, men det skal bli vanskelig ! Det er så utrolig fantastisk å være gravid igjen, jeg har så lyst til å dele gleden med alle Kanskje du får ul om du ønsker det, på bakgrunn av blødningen, selv om den var liten. Vi tenker på tidlig ul denne gangen også, i allefall i uke 12 før vi gjør det helt offentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lille blomst* Skrevet 6. februar 2011 #6 Del Skrevet 6. februar 2011 hehe, det med "hvordan skjule det" og alle problemene ovenfor de på jobben har jeg også lurt på! har så vanvittig vondt i ryggen også (redd dette er negativt, men er vel bare hysterisk etter for mye tid her inne;) Jobber i helsevesenet og har derfor mange observante kollegaer, i tillegg er de fleste damer og foreldre, så de kommer nok til å kjenne igjen symptomene etterhvert... hehe Vi har også lyst å holde det hemmelig en stund! Ikke fortalt noen i familien at vi prøver ( planlagt siden feb i fjord og prøvd siden august) men noen nære venninner vet det. tre av de har allerede fått vite om pos test, siden de spurte da vi var sammen i går;) Godt å ha noen å skravle m! Gleder oss masse til nr 2 og sliter allerede med å ikke fortelle 1.mann at hun skal bli storesøster. Hun kan ikke holde på en hemmelighet for alt i verden, så vi kan ikke si det enda!.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lille blomst* Skrevet 6. februar 2011 #7 Del Skrevet 6. februar 2011 Lyst på tidlig ul ja! skulle gjerne sjekket hjertelyd så fort det er mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baloo ønsker to :) Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvordan går det med deg lille blomst? Har fulgt litt med deg, og sett at det kanskje blir to på deg - sååå spennende krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lille blomst* Skrevet 2. mars 2011 #9 Del Skrevet 2. mars 2011 Hei baloo! Hvordan går det med deg og graviditeten? hatt tidlig ul du også?? Jeg, mulig det blir 2 på oss! iiik! hehe... Har jo fått beskjed om at den ene muligens hadde stoppet opp i utviklingen eller bare var vanskelig å se ordentlig... vanskelig å si, så mandag om 1,5 uke blir det ny ul for å se om jeg fremdeles er tvillinggravid:) Har vent oss litt til tanken og syns det hadde vært morro å bli 3 barns foreldre i en fei! håper håper! Hvordan er symptombildet ditt nå? Jeg er så sinnsykt trøtt jeg! og fremdeles ømme bryster og dårlig matlyst... Heldigvis ikke så kvalm denne gangen som sist, men det kan enda snu;) Koselig at du følger med! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baloo ønsker to :) Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 3. mars 2011 Joda, var på ul for litt over ei uke siden og fikk se et nydelig hjerte slå, alt så bra ut har også vært innlagt på sykehus ei lita uke pga kvalmen... Fått masse veske og næring, så jeg føler meg litt bedre nå! Går bedre å spise og drikke, og har ikke kasta opp på lenge... Håper det holder seg nå Åååå, så spennende med to de kan jo fint utvikle seg i forskjellig tempo, de vokser jo litt i rykk og napp disse små, vi krysser fingrenefor det du må absolutt oppdatere meg etter ul, jeg følger med deg Jeg er somsagt kvalm,og trøtt, og hormonell så det holder ! Griner for ALT og faktisk, i morges våkna jeg med stooore pupper komisk, de kom virkelig over natta ! Har fortsatt en del vondt i magen, noe gyn ikke kunne forklare... Blir litt redd av det, men får bare håpe på det beste ! Masse lykke til, og hold meg oppdatert ! ! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lille blomst* Skrevet 3. mars 2011 #11 Del Skrevet 3. mars 2011 skjønner bekymringene dine! har hatt mye vondt jeg også, fikk heller ikke noen ordentlig forklaring på det... Men det hjelper mye når jeg tar det med ro:) Så morro at puppene dine plutselig er med! Jeg har større enn ever! hver kveld ser de større ut enn dagen før, så hvor dette ender skjønner ikke jeg! Vi får skravles igjen snart! skjer jo noe hele tiden! Gleder meg til ul om en ca en uke, da blir det nok digert oppslag (innlegg) i jubel om begge er med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lille blomst* Skrevet 9. mars 2011 #12 Del Skrevet 9. mars 2011 hvordan går det med deg baloo? klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baloo ønsker to :) Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 11. mars 2011 Hei igjen her går det såååå opp og ned ! I går var den første timen super, jeg vaska vinduer og alt (stooort for meg nå) før alt jeg hadde spist kom opp og jeg måtte legge meg kl 17... I dag er jeg bedre, men supertrøtt, enda jeg sov i 19 timer inatt kvalm hver dag, og kaster opp innemellom. Magen er fremdeles vond, men det er tydelig at det vokser der inne, kjenner livmora tydelig nå, og har fått gravidmage allerede 100% sykmeldt ut uke 12, og er i uke 10 kommende mandag - det går unna ! Håper bare alt går bra, er redd for å miste igjen trøster neg med at vi har sett et bankende hjerte, og det på verdens dårligste ul apparat, så det er jo positivt Enn med deg? Ikke mange dager til ul nå, er sååå spent på deres vegne, og har en feeling på at det blir to oktoberknøtt på dere ser du har fått dilla på alt, det er gøy det der! Min stakkars kjære reser rundt å kjøper det jeg har lyst på, men når han endelig finner det er lysten borte her har jeg fått dilla på bringebær yoghurt fra litago, pepperonipizza og stekt pølse - helst kremert svartstekt kjøttpølse med potetmos ! Og, jeg HATER PØLSE Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lille blomst* Skrevet 11. mars 2011 #14 Del Skrevet 11. mars 2011 Hehehe:) må smile av det du skriver! Håper også at begge er der altså! grugleder meg til å få beskjed på mandag:)! Jeg er også utrolig trøtt for tiden! sovet masse noen dager altså! Morro med de dille tingene altså! hehe Jeg skal oppdatere på mandag altså! uansett hvordan det går;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lille blomst* Skrevet 11. mars 2011 #15 Del Skrevet 11. mars 2011 Goooood Helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå