Gå til innhold

Noen fra Tromsø her?


NoraLill82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Så hyggelig BabyMama! Da er vi i alle fall to =) Er det ingen flere Tromsø-mammaer her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

er også fra Tromsø, 86 modell. Er godt etablert og vi venter vår første ca 31 august. Mulig jeg blir justert til 2-3 sep :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 12+4 i dag :-) Vi skal på privat ul den 28, gleder meg veldig. Har vært på 2 allerede da, men det var pga blødninger. Siste ul var i uke 8, så begynner å bli en liten stund siden nå, er jo så mye som skjer fra uke til uke. Bestemte oss for å ordne privat i tillegg siden jeg ikke får ordinær ul før i uke 20...da er man jo halveis :-p Er jo fint å vite at ting fortsatt er ok litt før den tid tenker jeg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så spennanes :) va på onsdag som va på ul bare for å sjekke kor langt æ va på vei da æ ikke har hatt mens. sia min forrige graviditet. har en liten baby på 5mnd, så her går det fort unna :) synes det er greit med ekstra ul uansett så slipp man å bekymre seg for den lille i magen all den tia det tar å vente på ordinær ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det må æ si :-) d går fort unna før dåkker hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro, her var vi jo flere! Selv har jeg termin 9. september (før ordinær UL). Skal på UL i midten av april. Så gøy med så tette, Gullan! Jeg og min bror har kun 11 mnd mellom oss, det er fint å ha så tette søsken, man har så mye glede av hverandre som barn.

 

Hvis dere vil kan dere melde dere inn i facebook-gruppa "2011 babya fra Troms!, en gruppe med over 90 medlemmer nå og den arrangerer treff ukentlig, både på dagtid og kveldstid. Har ikke vært på treff enda, men planlegger det om ikke så lenge. Fint å bli kjent med folk i samme situasjon når ikke vennegjengen er synkronisert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super Betta: Hvor får man privat UL i Tromsø? Jeg er nok litt engstelig av meg, så tror at en tidlig UL kan hjelpe på å roe ned nervene mine ;-)

 

Forløpig termin er 24 september, ååh så lenge til! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...