Gå til innhold

Hodepine vær dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt hodepine vær dag den siste uken, å lurer på hva dette kan komme av, om noen av dere har noe peiling?

Den er ikke så intens, bare en lett hodepine som kommer å går, gjerne flere ganger om dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har samme problemet!! utroooolig irriterende. Jeg fikk tips om at det kunne være en virusinfeksjon.

Også var det ei som nevnte på melkeallergi. Og det harjeg så nå jeg jeg på totalt melkefrikost for å se om det hjelper. Så langt ikke :(

Skrevet

Drikk mye vann og sørg for gode doser frisk luft. Kutt ut kaffe og evt. røyk.

Skrevet

værken drikker kaffe eller røyker, så det kan ikke være problemet:-) men litt mere frisk luft kan vel ikke skade ;)

Skrevet

Hmm.. ja, utrolig irriterende:/

her blir det lege tur om det ikke roer se.. noe må d jo være!

Skrevet

Kanskje du blir sliten i hodet av å lese norsk grammatikk? ( unnskyld, men her var det mye skriveleifer å boltre seg i ;))

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke :-)

men er trønder, så skriver egentlig på dialekt til vanlig..

Skrevet

Tro kanskje jeg kan ha svaret selv, Dårlig syn?

Merker ikke noe forskjell.. men når jeg tenker på det så blir jeg sliten i øynene av å fokusere mye, se tv å sånne ting...

Å dårlig syn kan gi symptomer som hodepine, kvalme..

Skrevet

Kan være pga. p-piller eller minipiller eller sånt, om du bruker det?

Jeg kan ikke bruk hormonprevensjon fordi jeg får hodepine og synsforstyrrelser. Eller er vel helst synforstyrrelser med etterfølgende hodepine...

Skrevet

Nei, bruker Hormonspiral, å kan vel ikke ha noe med den å gjøre siden jeg har hatt den i siden okt 09. Eller?

Skrevet

Varer det lenge hadde jeg skekket om jeg hadde hatt hull i en tann eller trengt nye briller før jeg sjekket det nermere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...