Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Er det noen som har født før termin med tredje.. Når dere har gått over termin med de to første?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Vel... Er satt i gang 15 dager over med de to første. Hadde manuell vending og ble igangsatt på terminen med nummer tre. Var da så umoden at etter to dager med drypp endte det i keisersnitt, så jeg hadde nok ikke født noe før med nummer tre hadde det ikke vært for tverrleie...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Ja, fikk de to første til termin. Tredje kom nesten fire uker før
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 3 kom dagen etter termin, da gikk jeg 4 dager over med nr 1 og 6 med nummer 2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 To uker over med 1&2. Tredjemann kom 2 uker før. Vi skjønte fint lite når fødselen startet fire uker "for tidlig".
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 anonym 14.13 Håper å få like stort sjokk som deg og at nr 3 kommer litt før termin:) Jeg gikk nesten 3 uker over med nr 1 og 2 uker over med nr 2. Jeg kommer nok helt sikkert til å gå over denne gangen også, så kommer nok til å skjønne fint lite om det hele setter i gang i uke 38-40. Ikke noe kjekt å gå så lenge på overtid... Når man passerer uke 42 blir man jo direkte redd.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 jeg fikk nr èn på termindatoen Nr to 6 dager over termin Nr tre 2 dager før termin
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Nr 1, gutt-10 dgr før Nr 2, jente, 4 dager over nr 3,gutt, 10 dager før nr 4 ? ?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #10 Skrevet 3. februar 2011 Jeg var nesten 3 uker over med andremann og husker godt angsten! Og da damer med termin lenge etter meg fødte, så var jeg så misunnelig at jeg kunne gråte blod. Med tredjemann gikk jeg to ganger til modningsakupunktur og det tror jeg var veldig relevant! Brukte totalt 800 kr på aku og det var det verdt Vannet gikk to dager etter min andre behandling. Hilsen 14:13
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Jeg venter nr.3 nå og har gått over termin med de to første. Kunne bare regne med å gå over terminen denne gangen også mente jordmor, kroppen min har visst lange svangerskap :/ Bir litt engstelig av dette siden denne babyen er ganske mye større enn de to forrige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå