Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Etter 4 svangerskap så har dessverre puppene mine måttet ta konsekvensene for det =( Jeg trenger hjelp til å finne en fin bh som løfter dem opp, føler jeg har dem nede på navlen. (Hadde de vært store og runde så jippi, men de blir jo bare lengre og lengre.. ) Jeg bruker 80c/75d.. Noen som har tips og/eller erfaring?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Heia Samme problemet her. Og jeg har prøvd MYE!!! Men har funnet de perfekte på Change butikkene. Og det er deres eget merke. Få skikkelig pushup og ikke 4 pupper som i andre BHer.....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 hahaha... nå måtte jeg le, 4 pupper Hvor har de butikker? Trenger den til lørdag
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Litt usikker. Vet de har en på Sandvika Storsenter og Oslo City. Hvor bor du da?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Jeg bor 20 min unna Sandvika storsenter, så det hadde jo vært perfekt =) Da blir det storsenteret i morgen!! Jippi, takk for tipset! Men selger ikke H&M, cubus, lindex o.l brukanes bh'er? Bor 5 minutter et annet kjøpesenter som bare har disse "vanlige"butikkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå