SameSara Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Hadde en hund som het Pipetone. Pipetone er langt kulere enn bare Tone
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Tja, hvorfor ikke? Jeg kjenner ingen Tone under 35år, så det er sikkert mer sjeldent nå. Koselig navn.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Koselig Vurderte det selv, men finnes allerede en Tone med samme etternavn i bygda, og da blir det litt dumt. Hun er jo voksne da, men alikevell.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Eg heter Tone. er 24, og vi er 2 stk her som heter det. syns egentli det er eit tullenavn. med tanke på at du kan sette til det. pipetone summetone tone (note) liker det ikke noe særligt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Liker ikke. Men jeg liker ikke de fleste navnene som var vanlige da jeg ble født, som: Tone Nina Stine Lene Hege Heidi Lena Siri....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Jeg heter også Tone Tone betyr Musikk!! Liker navnet mitt veldig godt jeg og det blir helt sikkert ei jente med godt humør som liker og danse!!! )) Har selvfølgelig også blitt kallt SummeTone osv....men det er jo bare å ignorere....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Fint navn Søsteren min heter det . Eneste er at det er vanskelig å si på engelsk . Søsteren min bor i usa og der blir det ofte Tuna og når hun får brev står det ofte Mr Tone ,de tror det er en mann .
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Hun som synes at Siri er et stygt navn. Hvor bor du? Jeg vil gjerne grisebanke deg.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #10 Skrevet 3. februar 2011 Tone er kjempefint! Mye finere er de fancy schmansy navna som gjelder nå.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #13 Skrevet 3. februar 2011 Helt ok. Vanlig, norsk navn. Ikke feiende flott, men langt fra stygt.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #16 Skrevet 4. februar 2011 Jeg kjenner flere under 35 som heter Tone.. Syns det er helt greit.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #17 Skrevet 4. februar 2011 Tone er fint! Jeg tror de enkle "70tallsnavnene" som Lars, Ole, Morten osv kommer tilbake nå. Folk er lei de lange innviklede navnene. Tuna på engelsk er jo bare morsomt. Selv ble jeg kalt Lemmet på engelsk av noen som aldri skjønte jeg het Lene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå