Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hva kan tenne dere? Jeg har også et litt merkelig spm: Kan dere finne på å bli kåt av å se en ukjent mann smile mye til en annen dame? Mannen min kan bli kåt av noe sånt(bare motsatt kjønn),og han tror dette gjelder damer også! Han er vel helt på jordet er han ikke?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Kan dere ikke bare svare på det merkelige spm mitt?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Hvis jeg skulle blitt kåt av det, måtte jeg ha vært bortimot kåt fra før, og fantasert om at de drev med et forspill til sex... For deretter å få lyst på sex selv. Men, nei... Jeg blir ikke kåt av å se andre stirre på hverandre... Hva som tenner meg? Jeg kan plutselig føle meg kåt uten grunn. At mannen min sier noe, eller tar på meg osv.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Men det var ikke snakk om fantasier en gang,han bare kunne bli kåt av det,eller rette kåtskapen mot det,hvis den allerede var der. Forstår det bare ikke. Det vesentlige var at det var en smilende dame.tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Jeg kan bli kåt av at ukjente menn smiler til meg, eller mens de snakker med andre. Vet også at min mann har det på samme måte overfor damer. Det vil si, kåt er kanskje litt overdrevet, men litt seksuelt stimulert i hvert fall. Kommer selvsagt an på utseendet til disse fremmede også.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Mannen min kan bli kåt bare av at det sitter en dame tett ved siden av ham på bussen, særlig hvis han kjenner kroppen hennes mot sin.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 jeg tenner ikke på det samme som mannen din, men å si at han er helt på jordet blir litt feil. Alt er normalt. Kan vel tenne av at andre ser på meg, og da lage meg fantasier inni hodet...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Jeg blir kåt bare av å skrive ord som naken pule ronke osv.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 blir til og med kåt bare av å skrive rumpe og samleie
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #12 Skrevet 3. februar 2011 Er dette min mann som har svart eller:P Men det var ikke snakk om at personen smilte til deg da.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #13 Skrevet 3. februar 2011 At han spruter meg i munn. Er noe jeg ikke tente på før jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #14 Skrevet 3. februar 2011 jeg kan bli kåt av mye rart jeg. feks hvis noen pirker eller roter forsiktig i noe. liksom leter litt. vet ikke hvorfor men. sist sto jeg bak en dame som så på knapper i en hobbybutikk og hun pirket forsiktig på knappene i en skål og jeg kjente jeg ble kåt. nei ikke på damen men rett og slett bare kåt hadde lyst hjem til mannen min og ha sex. så man kan vel bli kåt av mye rart ja. jeg kan også bli kåt når en mann har litt glimt i øyet ser litt lur ut og smiler. det betyr ikke noe om det er til meg han smiler eller ikke. jeg kan bli kåt av det.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #15 Skrevet 3. februar 2011 Jeg blir ekstra kåt når han kommanderer meg til å stå på alle fire på stuegulvet, mens han trenger inn i meg bakfra. Deretter gir han meg ris på rumpa fordi jeg er en liten tøs. Da pleier jeg å fingre med meg selv mens jeg ligger der spliltter naken over knærne hans, og da kommer jeg noe voldsomt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #16 Skrevet 3. februar 2011 å sitte ved siden av en fremmed mann på buss/trikk ol. og komme litt borti. kan være meget pirrende for meg.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #17 Skrevet 3. februar 2011 Da er vi av samme ulla. Tror vi er en liten minoritet.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #18 Skrevet 3. februar 2011 Jeg tror det ermest kåtinger som svarer på sånne innlegg. Dere representerer ikke majoriteten nei.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #21 Skrevet 3. februar 2011 og jeg følte meg plutselig mye bedre. da jeg anser det for positivt å være en "kåting". men må påpeke at jeg nok hvertfall er som mannen i gaten selv om jeg kan bli kåt / pirret av "rare" situasjoner.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #22 Skrevet 3. februar 2011 Hva er en kåting? og er det positivt eller negativt å være i denne kategorien? fikk plutselig et snev av ungdomskole følelse av deg 13.28.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #23 Skrevet 3. februar 2011 Bare mener at de som gidd å svare på en tråd om sex,er vel sikkert de som er mest sexfikserte. Verken negativt eller postitivt ment.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #24 Skrevet 3. februar 2011 Leeland på tv MAX. han i dusørjegerne (sønnen til Dog)' . ser for meg han er virkelig god i senga..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #25 Skrevet 3. februar 2011 da burde du jo skrive det.og ikke skrive kåtinger. jeg er ikke en sexfiksert person. men likevel svarte jeg på denne. hadde jeg vært sexfiksert hadde jeg veli ikke sittet på dette forumet. eventuelt valgt den debatten som faktisk er for å diskutere sex her inne på dib. noen ganger s varer man jo på ting fordi det er morsom også. Jeg anser meg heller for å være en kåting( en som i perioder er kåt,noe di fleste av oss er), enn en som er sexfiksert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå