Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hei Jeg har fått en infeksjon i ks såret, og har nå fått pencillin. Det går over i morsmelka sa legen, så jeg må følge med om lillegutt får diare..noen som har gått på antibiotika mens de ammet, og fikk babyen noen reaksjoner? synes ikke det er noe gøy og ta de tablettene, men legen sa jeg måtte..
lille sprelle Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 vi fikk ikke trøbbel. litt løs i magen begge to bare
Ranveig R Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Eg gjekk på penicillin to gongar i forrige ammeperiode. Merka ingen bivirkningar verken på meg sjølv eller babyen. No var babyen min eldre enn din, men ho blei fullamma under første kuren i alle fall.
Ranveig R Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Gid bedring forresten, håpar penicillinen gjer jobben sin kjapt og effektivt!
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2011 Tusen takk:) ja får håpe det fikser seg snart... ekle greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå