Gå til innhold

Når skal dere på UL..?


Sasiemta  ♀ ♀ ♂

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ul skal skje før man er 20 uker. Etter dette forandrer barna seg så forskjellig, og de har ikke lov til å endre termin. Ville ringt fødeavd og bedt om en litt tidligere time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på ultralyd om 2 uker (18/2), da er jeg etter foreløpig ul (i uke 12) 17+2, men i følge menstermin er jeg en god del lengre. Hadde jeg trodd jeg var langt over uke 20 ville jeg nok ringt og fått en tidligere time, men ettersom jeg er ganske enig i den ultralydterminen jeg fikk i uke 12 (den er jo bare midlertidig) så tar jeg den timen jeg fikk. Sist gang jeg var på ordinær ul var jeg også 17+2 så vidt jeg husker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du da? Jeg fikk tilbud om fødeplass 2 steder (legen søkte Ahus, jeg søkte ABC) og måtte velge bort en. Sist gang bodde jeg i Bergen og da kommer man automatisk til Haukeland, om man ikke selv velger Voss. Har visst vært heldig med fødeplassene mine jeg skjønner jeg. Håper bare det er plass til meg når jeg kommer til ABC i sommer og ikke må dra med rier til Bærum sykehus el noe sånt sånn som det paret i media... Husker turen hjemmefra til Haukeland sist var GRUSOM med rier, og det tok 10 min å kjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :) 20+2 i følge egen beregning og legens, men snek meg til en privat som satte meg 6 dager tilbake, så da er jeg i uke 19 ved ordinær ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :) 20+2 i følge egen beregning og legens, men snek meg til en privat som satte meg 6 dager tilbake, så da er jeg i uke 19 ved ordinær ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Samme her. I følge egen beregning og legens er jeg uke 20+2 ved ultralyd, men klarte ikke å vente så lenge så var til privat, og det viste seg at jeg nok blir satt 6 dager tilbake. Vil derfor være i uke 19 ved ordinær ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på ultralyd når jeg er i uke 19+2. Gleder meg masse, selv om det er barn nr 3 og UL nr 5 totalt- syns det er like spennende og gøy hver gang!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulle: Nei, man skal ha hatt UL før fullgåtte 21 uker faktisk... Men mest ønskelig er før uke 21.. Og jo, det finnes muligheter for å forandre UL-dato etter dette tidspunkt.. Jeg hadde ca 10 UL sist gang, alle hadde 23 feb som dato. mens den i uke 18 hadde 28.feb... Dette nekta alle de andre på at kunne være rett, så da forandra de datoen!

 

Jeg skal denne gang inn på UL når jeg er ca 19 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på Ul i går, var da 19+0 og deilig å se lillegutt enda en gang! For to dager siden kunne pappan kjenne små dult utenpå magen også, så nå begynner det endelig å¨bli virkelig dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke før 3.mars, er 3 uker til på torsdag... Da er jeg 19+2. Har foreløpig termin 28.juli. Gleder meg veldig til ul for har sånn ekkel magefølelse, går å bekymerer meg for at noe er galt... Er nr 2 dette her og hadde d sånn den siste uka før ul med førstemann også, men alt var heldigvis greit. Håper alt er greit denne ganga også! *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag. Kunne ikke se kjønn for den sprella så veldig..ikke drikk kaffe før UL om dere vil se det:) Drakk litt fordi den var nesten helt stille på forrige..men dette ble litt mye ..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på UL :)

Alt stod bare bra til med knøttet. Og det blir en gutt :)

En veldig aktiv gutt,så bilde ble veldig dårlig.

Ny termin 13.07 istedet for 08.07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...