Gå til innhold

hva hadde dere gjort ang dette? ang biomor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er i en mine,dine,våre barn situasjon :)

mannen har et barn fra før som er 9 år. x`n hans er heeelt fjern i hodet, klikker for ingenting.

alt som blir galt i hennes øyne skal taes ut på meg, driver å skriver dritt om meg til mannen min osv.

han har sagt fra til henne om at han ikke aksepterer dette, men hun fortsetter likevel.

hva kan vi gjøre med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan skaffe seg hemmelig mobilnummer, og bare opprettholde kontakt med henne over hustelefonen.

Han kan true med å melde henne til politiet for telefonterror.

Skrevet

Har sittet i samme situasjon, og vi endte med advokater :-)

Skrevet

Han må gjemme på alle meldinger og si at dersom dette fortsettes, så anmeldes hun for trakassering.

Skrevet

gjemmer alle meldinger han får fra henne ja.

men hun er så flink til å spille på samvittigheten til folk, prøver alt hun kan for å få meg til å være den store stygge ulven, og setter seg selv i en offerrolle nesten.

virker som hun prøver hele tiden og sette opp mannen min mot meg...

blir sååååå lei av dette, det ødelegger så mye ganske ofte...

jeg og mannen min har heldigvis begynt å lært oss å ikke krangle på grunn av dette ihvertfall...og DET er en start..

hi

Skrevet

Litt vanskelig å råde egentlig synes jeg fordi du gir så lite innformasjon. Hva er det hun mener er galt med deg/dere da?. Og hva er det hun mener er din skyld? Uansett virker det som om rekasjonene blir litt blandet. Fordi hvis han gjør det dem har blitt enige om ang barnet trenger han ikke i hele tatt å hverken lytte til eller forholde seg til hva hun måtte mene om deg. At hun fortsetter å skrive dritt til ham om deg, burde han jo helt klart bare negligsjere, og heller be henne ta det hun mener er galt opp med deg direkte og ikke med ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...