Gå til innhold

Trenger litt hjelp ang bestilling av barnevogn fra utlandet..


lille nina*Mamma til tre+spire

Anbefalte innlegg

Har da endelig bestemt meg for en TFK twist vogn. Har sedd på priser her i norge både brukt og nytt,og de er ganske høge. Det som jeg ønsker å bestille er vogn,bag,maxicosi bilstol m/base til feste med belte og div ekstra utstyr til vognen så som regntrekk,fotpose osv..

Noen som har bestilt alt dette før og vet hva prisen ble?

hvor lang leverinstid er det?

Hilsen førstegangsbestiller av utenlandsk vogn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fant ut av det meste selv;) men ikke alt ble oversatt fra tysk til engelsk..nesten litt skummelt å handle på nette,så lett å legge i handlekurven..sparer ganske mye ja på å handle fra kiddies24:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi kjøpte fra Babyhaus i Tyskland. Jeg sjekket butikken nøye først for å være sikker på at det var seriøse forhandlere. Betalte via PayPal, halvparten før levering. Mailet med en veldig koselig dame som skrev perfekt engelsk så ikke noe problem med språket. Vi endte opp med å kjøpe TFK Joggster 3 med ekstra svinghjul(var på tilbud i svart så heldige der), Hardbag, Fotpose, Regntrekk og Soltrekk til begge bagene, MaxiCosi bilsete og Base og Babybjørn bæresele. Prisen blir uten tysk moms men du må huske at det skal legges til 25 % MVA i norge. Ingen toll på disse tingene men Posten tok ca 170 kr for tollbehandlingen. Tilsammen med MVA og frakt ble vår pris ca 10000 kr, har regnet ut at vi sparte ca 5000 kr i forhold til norske priser. Og alt ble levert på døra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...