Gå til innhold

To streker(!!!)


Nocturne82

Anbefalte innlegg

Kjæresten og jeg er i 1PP, og har stått skikkelig på og hatt sex annenhver dag hele måneden. For fire dager siden fikk jeg en skyggestrek på graviditetstesten. For to dager siden hadde jeg en slags liten blødning (dvs brun/blodaktig utflod...sorry detaljer..). Det var også stikkende smerter, og jeg var sikker på at jeg skulle få mensen (det var ca samtidig som jeg forventet å få dette). Men mensen kom ikke....

 

I dag tidlig tok jeg en graviditetstest og fikk to tydelige streker. Deretter ropte jeg på samboeren og tok en til der han dobbeltsjekka at jeg fulgte bruksanvisningen skikkelig...to streker igjen.

 

Er jeg gravid?! Kan isåfall ikke tro at det er sant. Jeg har alltid hatt veldig ustabil mens (alt fra 30-50 dager, de siste gangene nærmere 30), og har vært sikker på at det skulle ta lang tid å bli gravid, at jeg muligens burde ha pergo osv. Dette er jo 1PP...(!) Kan blødningen jeg hadde ha vært en festeblødning, eller er det et dårlig tegn?

 

Så...hva gjør jeg nå? Når er det vanlig å bestille legetime og sånt? Tenkte å vente en uke, og ta en test til for å sjekke enda en gang for sikkerhets skyld....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den lille bøndingen er et av tegnene på graviditet, så testene dine stemmer nok!

tror jeg ville kontaktet lege med det samme, så sier de når du burde komme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg spørre deg om du merket noe da du hadde eggløsning?

Mange som sier de ser det slimet, men jeg har ikke hatt noe utflod i det hele tatt etter p-pilleslutt og vi er også nettopp forbi 1.prøveperiode....

hvilke piller gikk du på og hvor lenge?

bekymrer meg over at det kommer til å ta tid før mine kommer seg utav systemet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...