Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Har en samboer, verdens snilleste... men han elsker at jeg "suger" han, og at han kommer i munnen min... etter jeg ble gravid, klarer jeg ikke tanken på d... jeg synes så synd på han, og han sa en dag at han føler d er noe som mangler når jeg aldri gjør d mer... jeg har sagt jeg kan suge, men uten at han kommer i munnen min... men virker ikke som han vil d... er jeg slem? Siden jeg gjorde d før?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Prøv å gjør det en sjelden gang - da Du vet ikke følelsen!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Det burde han klare seg uten sålenge du ikke klarer det nå.. får holde at du gir ham en BJ. Ikke alltid alle gravide gjør det heller..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 jeg synes ikke du er slem;) jeg klarer ikke den sugegreia uansett hvor nyvasket osv han er (har aldri klart d). men hvis du viiirkelig vill gjøre d for han og han ikke vill hvis han ikke kan komme i munen din, hva med kondom??
Espen Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Han er jo i utgangspunktet heldig som blir sugd...mange menn jeg kjenner får ingenting på hjemmefronten. Når du har født skal du se at du igjen klarer å ta spruten i munnen. Espen
Romantic Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 La han dekke fjeset ditt, eller, om du ikke klarer det heller, sprute over puppene dine;)
Mr. Smith Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 For det første, nei, du er ikke slem! Det er slike ting som kan oppstå i graviditeten. Det virker som dere er flinke til å snakke sammen, så dere klarer nok å løse dette selv. Forklar han detaljert hvorfor du ikke klarer tanken lenger. Har du fått endret smaksans eller luktesans? Vær åpen tilbake. Jeg syntes også du skal være glad for at han sier hvordan han vil ha det og at han snakker om det. Det må jo gjøre det lettere å finne andre sengeaktiviteter som tilfredstiller begge! Jeg var også slik at jeg ville komme i munnen på jenta før, men min nye samboer har utfordret meg på andre måter og dette er ikke like viktig for meg lengre. Men det krever jo en innsats fra begge parter. Mitt råd er å snakke sammen, finn på alternativer og kanskje dere må innse at dette ikke kommer til å gjenta seg før graviditeten er over. Da har han noe å glede seg til i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå