Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Eller går det helt greit uten? Kan ikke se for meg at noen av gjestene ønsker å ta på seg den oppgaven. Å har heller ikke lyst å bruke mange 1000 kr på en innleigt toastmaster. Noen som har vært i bryllup hvor det ikke har vært toastmaster, eller som ikke skal ha det selv?
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Mormor og mamma mener det kan være greit med en som har styringen på alt som skal skje den dagen. Som kan ordne med talerne og sangene osv. De sier det kan avgjøre om kvelden blir vellykket eller kaotisk. Så da regner jeg med de har opplevd begge deler Har inntrykk av at mange bruker en bekjent for å spare penger og det er jo greit om man har noen som kan eller vil. Vi skal leie en fyr som mormor og de kjenner og tror det blir veldig bra, da kan jeg slappe mer av også. Jeg aner ikke om det trengs eller ikke =) hehe
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Ja, er redd for at det blir litt kaos uten. Å akkurat den dagen vil ikke jeg tenke på at alt går riktig for seg på kjøkkenet etc. det ansvaret kan andre få. Fikk et pristilbud fra et "firma" med toastmaster, å prisene deres var fra 6000 kr. Å det syns jeg er alt for mye å bruke på toastmaster. Vi får tenke godt på det, så får vi håpe at en av gjestene kanskje vil ta på seg den oppgaven. Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå