Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Og da mener jeg de som, uansett hva du forteller om ditt eget barn, så er deres barn så mye flinkere, utadvendt og i det hele tatt bedre! Blir helt svett jeg. Kjenner at jeg helst ikke vil fortelle så mye om mitt eget barn, for sitter igjen med den følelsen at h*n ikke er helt normal..... Sånne mødre får meg alltid til å føle meg mindreverdig. Og så vet jeg så inderlig godt at noen av dem som sier sånt, sliter med masse selv. Men som da tror at å skryte og pynte på sannheten, vil bidra til å heve seg seg noen hakk... Blæh!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 HELT ENIG. Var i barselgruppe med en gjeng med burugler. Skikkelig fæle kvinnfolk. Hver eneste gang jeg skrøt av jenta mi (som var litt tregere en de andre) så begynte de å snakke seg i mellom hvor tidlig ute deres var. HVER ENESTE GANG. Gikk derfra hver gang og trudde jeg gjorde alt feil, så jeg sluttet å møte opp. Uansett hva jeg sa så gjorde deres barn det mye bedre. Også har jeg ei venninne som kjeder seg hjemme og gjør aldri noe med barnet. De er nesten bare hjemme og hos foreldrene. Hu skryter og skryter og skryter om hvor mye hun elsker permisjonslivet og det er ingen problem å ha med jenta på ting. MEN det er det, fordi den jenta griner HELE tiden.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Hun griner sikkert når du er der fordi du er så heslig.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 :-) Man kan ikke regne med at folk blir blide om man legger ut om hvor tilbakestående barnet deres er!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Nei, det er mange som må veie opp for sin egen usikkerhet og selvtillit virker det som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå