Marielle88 Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hvordan kjennes det ut når man kjenner liv i magen? Er 15+5 uker på vei og tror jeg kjente noe i går. Men er ikke sikker på om det var beibisen eller noe annet.. Er det for tidlig å kjenne liv nå?
A og Juligullet <3 Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Jeg tror jeg kjente babyen i uke 14+6. Det var som "bobling", eller svak kiling :-) Har kjent det kun tre ganger etterpå. Men er ganske sikker på at det var babyen. Jeg er forresten også 15+5 idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå