Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Pleier foreldrene å være med inn når det er invitert til treårsbursdag?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Hos oss var noen med, spørs på barnet.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Ja det ville jeg regnet med... mine barn har IKKE villet være alene når de var tre år.. 4 år derimot..da var de blitt mer vant med bursdagskonseptet og de ville IKKE at mamma eller pappa skulle være med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå