StoltHønemor<3 Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Jeg kjenner babyen egentlig hver dag nå Tror han slapper av godt inni der når jeg er på jobb men når jeg kommer hjem eller sitter ned som nå, så bestemmer han seg for å være aktiv Det er så koselig Jeg er blitt sykemeldt 50 % nå, så da jobber jeg bare halvt om halvt. Jeg skal bruke mine dager hjemme til å slappe av, etter anbefaling fra jordmor og lege . Får ikke lov til å være så aktiv når jeg er hjemme Så da blir det til at jeg strikker for det meste, så nå driver jeg å lager lappe teppe til prinsen vår:)
SuperMoM <3 Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Er så deilig Her har sambo også fått kjenne på bebisspark <3 Kjente det første gang for 1uke og 2dager siden faktisk Har kjent liv daglig i 6uker nå ) Jeg er hjemme på fulltid nå,men det går bra Fikk ikke lov til å jobbe lengre.
StoltHønemor<3 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2011 ja Så gøy, kan tenke meg det var stas for han og ja Hvor langt er du på vei da? =) Ja, jeg blir vel hjemme fulltid utover våren tenker jeg selv Man kan bruke tiden til mangt så mye bedre også, jeg driver å strikker og gjør i klart alt til babyen
SuperMoM <3 Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Ja,er første barna hans så er litt spesielt for ham Jeg har jo 2fra et annet forhold,så Jeg er 19+3 i dag Hvorfor er du sykmeldt forresten? Jeg har fått streng beskjed fra min jordmor og lege om at jeg må ta det helt med ro,pga kynnere,eller så blir jeg innlagt. Ikke så lett det med 2små i hus fra før da,men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå