Gå til innhold

Hotell osv. i Trondheim å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og rimelige bra spisesteder? Noe jeg burde gjøre eller noen butikker jeg burde dra innom?

Skal på husmorferie til Trondheim:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så godt kjent der - men kom på et artig hotel jeg så ved værnes (tror jeg) : HELL HOTEL ;-)

God tur.

Skrevet

Har overnattet på Chesterfield et par ganger. Ganske rimelig og greit nok. Veldig sentralt.

Skrevet

Rica Nidelven - ligger rett ved solsiden, kort vei til sentrum, knall frokost.

Burger på Graffi(ligger på solsiden og i sentrum), pizza og blåbærpai på Bare Blåbær(solsiden), kaffe på Dromedar(ligger på bakklandet og i sentrum) prøv søt chili! Og vil du ha noe søtt så har Cielo på solsiden kjempegod italiensk is og god sjokolade....

Skal du ha gourmet så har du Credo og Emilies

shopping - Cornelias Hus, Carma, Moods of Norway, Ting.... Det er flere små perler av butikker på Bakklandet bla Stella Snella.

På Mercursentret i gågata er det en liten designbutikk i 1 etg som selger vesker, lommebøker, ørepynt etc laget av lokale designere.

Zara ligger i gågata (Nordre gate)

På Trondheim Torg finner du alle de standard kjøpesenterbutikkene.

På Byhaven kjøpesenter er det litt mer fjonge kjøpesenterbutikkene

Skrevet

Jeg vil også anbefalle Rica Nidelven. Landets beste frokost 5 år på rad tror jeg.

Nå bor jeg selv i byen, men skulle jeg bodd på hotell hadde jeg nok bodd på Britannia. Nydelig ærverdig hotell med sjel:)

Skrevet

Britannia er nydelig ja! :) Vil anbefale restauranten Frati. Er innom der hver gang vi er i Trondheim :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...