Gå til innhold

"Streng" på baksida av tennene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tannregulering da jeg var lita, og fikk satt på en streng bak etter den ble fjerna. Er vel kanskje 15 år siden jeg fikk den fjerna, men har fortsatt den strengen på baksida. Eller nå kjenner jeg at den har løsna litt i overmunnen. Noen som har opplevd dette? Bør jeg dra til tannlegen for å få den fjerna, eller kan jeg bare vente til den detter ut selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg sendt forespørsel om time. Ble et godt spark i baken for å få sjekka tennene uansett ;) Så synd at man unngår å bestille seg time, for det er jo så dyyyyrt!

Skrevet

Vente til den detter ut selv?? hehe... Skal du ikke fortsette å ha den da? Da må du jo uansett sette på ny/feste den gamle igjen :)

Skrevet

Er den løsnet, anbefaler jeg deg å få den fjernet. Det blir vanskelig å holde rent.

Skrevet

Det er ofte en grunn til at man har den der da;) Jeg har streng bak tennene i underkjeven, og klarer fint å holde det rent. Bruker munnskyllevann, tannbørste med "liten bust" og tannpirkere.

Tennene våre er alltid i bevegelse, og dersom HI har tenner som ikke vil stabilisere seg der hun ønsker burde strengen fortsette å være på =)

Skrevet

Men altså.. Den må jo festes igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...