blomstre Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 http://www.bogront.no/temasider/fro-og-lok/243-dyrk-dine-egne-vitaminer
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Stilig - og sikkert godt! Vet du om man kan dyrke en liten ibux-busk også?
blomstre Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2011 Så klart! Til pms-famen? Da er gurkemeie din urt, både smertestillende og betennelsedempende. Mulig du må flytte farmen til et tropisk område for å få det til å trives, men det er vel greit?
blomstre Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2011 Host, hoooo...også finnes det sef en som skal røkes, da må farmen også flyttes for at det skal være legalt...st!
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Hm, røykbar avslapning & smertestilling har jeg jo enda aldri prøvd, så kanskje jeg skal ha litt forsinka pubertet og dyrke i hagen?
blomstre Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2011 Det er bare å kjøpe tomatfrø på plantasjen faktisk: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1518766.ece
blomstre Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2011 ...kan det være Verbena som har vært geriljagartner? ;-)
Verbena Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 blomstre: jeg dør!!! Sånn helt seriøst dør av latter her... Godt ingen andre er hjemme altså! Men ingen dum ide det der sånn helt egentlig. Hvor får jeg tak i cannabis frø? Om jeg får tak i skal jeg faktisk gå amok på plantasjen borti "gata"!
blomstre Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2011 He, he, internettet har det garantert! Eller du må ta en shoppingtur til Nederland? Står frø på lista aver smugling tro?... Litt dumt å oppfordre til kriminalitet. Kanskje det er best å først skaffe undulat så du kan bestille som fuglefrø
Gjest sug lut Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Og tenk for en glad undulat du får...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå