Gå til innhold

Kan man betegnes som pedofil... hvis

Anbefalte innlegg

Skrevet

man er 32 selv (dame) Og er sammen med en hunk av en guttelarv på skarve 23 år??

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du dum eller bare later du som??

Skrevet

Vet ikke helt, derfor jeg spør her da, regner jo med å få et seriøst svar her inne så klart ;)

Skrevet

Eier du humor, eller er du så grinete bestandig?

Skrevet

Et seriøst svar:

Nei man kan ikke betegnes som pedofil da.

Man kan dog lure på hva i all verden en gutt i starten av tjueårene kan tilby en dame på over 30. Foruten sex.

Skrevet

Ser du ikke det kjenner du nok desverre ikke mange i starten på 20årene.

Eller kanskje du følte deg gammel som 30 åring? Synes du at 23åringer, som HI omtaler her, er barnslig og lite utviklet i forhold til en dame som er 9 år eldre?

Hvor var du i livet ditt når du var 23? Fast jobb? Planer? Livsutsikter?

Skrevet

Ja han er vel ikke noe dårligere utrustet fordi om man er 23 vel? Ikke er han dum, og ikke arbeidsledig, og han har jo drømmer for sitt liv som alle oss andre !!

Go fuck your old guy you... bitch

Skrevet

Tydeligvis mye mer enn mennene til DIB kjærringene her som ikke gjør annet enn å klage på sine menn her inne :) Skal innrømme at jeg en gang hadde en sånn typisk slask av DIB kjærring kall, men bytta han bort med min hunk på 23 *S* Det mest fornuftige valget jeg har tatt ;) *klappesegselvpåskuldraogerstolt*

Skrevet

Jeezes for et angrep...jeg er da selv i tjueårene, men jeg ser jo helt tydelig at jeg aldri kunne ha vært sammen med en på 23, med mindre han var eksepsjonelt moden, og det er det jo heller sjelden mannebein på den alderen er...men, hver sin smak.

Skrevet

Haha, det utsagnet der var bare idiotisk...

Skrevet

Synes jo heller resten av tråden her kvalifiserer...så ekle dere høres ut!

Skrevet

Tror hele innlegget ikke er laget for det hun spør om, er vell heller for å få litt oppmerksomhet for hun er sammen med en på 23 og hun er 32.

HI er tydeligvis veldig umoden selv så hun passer sikkert sammen med en 23 åring.

Skrevet

Hehe...;)

Da er isåfall mannen min pedofil!

Han er 36 og jeg er 24! ...ooog vi har vært sammen i 6 år!;)

Ser ikke problemet der, nei!:)

Skrevet

Frøken fødeklar : hva er umoden i dine øyne da? Vært morsomt å høre hva du mener med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...