Gå til innhold

I kveld fikk dama mi..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tunge i musa..

Det fikk hun idag tidlig også! Våknet av det faktisk...

 

10 poeng til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekesmak i munnen på deg

Skrevet

REKESMAK!?

 

Klamydia i dåsa på deg..

Skrevet

godt as usual kjære :) Elsker på du forever *S* Suss og 10 poeng til deg så klart :) <3

Skrevet

Blaaah hater folk som sier elsker PÅ DU....WTF??!

Skrevet

Er vel ikke noe verre enn WTF vel :)

Skrevet

Haha, enig!!

Elsker på folk som bruker tøffe ungdomsforbryter akronymer! :-)

Skrevet

ja store What a fucking troll av noen bedrevitende skitunger hele fuckings hurvet ;)

Skrevet

hæ?

 

Skjønte det ikke jeg...

wftnbshfh?

Skrevet

WTF er da i alle fall gramatisk korrekt, selv om det er et annet språk...høres ut som folk er lettere tilbakestående når de sier elsker PÅ deg...likeledes med folk som skal på shosken og shøpe godteri, og etnisk norske som bryter på "utenlandsk" fordi det er kult.

Skrevet

Bend over and take it like a slut boy :)

Skrevet

Eller med folk på forum som må slå om til engelsk for å gjøre seg forstått?

 

Gramatisk korrekt, HIH ?

Skrevet

Samma hvilket språk som blir brukt vel? Så lenge dere forstår at dama til HI har fått en tunge i musa 2 ganger i dag, så spiller vel ikke det så stor rolle vel?

 

Tenker meg til at noen er fornøyd i hvertfall !

 

Flere skulle hatt mere sex, da hadde det vært mye hyggeligere å vært på DIB og !!

 

Min oppfordring : gå på rommet å vekk den bedre halvdel og gi han en omgang!

Skrevet

Har ikke noe behov for engelsk for å gjøre meg forstått nei, men trodde bare ikke det var regler her inne for hvilket språk man anvender...men klart, ser jo at sjansen er faretruende stor for at det skal finnes slike regler...

Skrevet

Her inne er regler og politi for alt... Den aller viktigste regelen er : du skal ikke trå på grasset <;) Janteloven, ikke utal deg om sex og ikke kom med tips og råd, om du ikke kan dokumentere med minimum 10 forskningsrapporter, ja resten finner du ut etterhvert :) og ja : for all del ikke skriv på dialekt heller!! hehe

Skrevet

Her inne er regler og politi for alt... Den aller viktigste regelen er : du skal ikke trå på grasset <;) Janteloven, ikke utal deg om sex og ikke kom med tips og råd, om du ikke kan dokumentere med minimum 10 forskningsrapporter, ja resten finner du ut etterhvert :) og ja : for all del ikke skriv på dialekt heller!! hehe

Skrevet

Trodde ikke jeg heller, derfor skriver jeg "elsker på du".

 

Det har ingenting med gramatikk å gjøre, jeg sier ikke "Hvem vaskemaskin er det". Jeg sier "elsker på du" fordi det høres søtt ut i mine ører, så neste gang du får lyst til å tilføye en tråd "nada" så fei for egen dør først!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...