Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 drømmer om natta'n... Ja, dere leste riktig, han er sjalu på drømmene mine! Hele svangerskapet (14 uker) har jeg visstnok stønnet i søvne hver natt, så det er jo helt tydelig at jeg drømmer om noe, men selv husker jeg ingenting av dette. Han fortalte meg i går at han blir liggende å tenke på hvem jeg drømmer om... Han er redd for at jeg drømmer om noen andre enn han... Åssen pokker skal jeg kunne vite det? Jeg husker ikke drømmene mine, ikke kan jeg styre de heller... Er det normalt å bli sjalu for sånt? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Det er vel ikke verre enn at du dikter opp en het drøm om deg og ham. Barnslig å reagere på at du drømmer, men du har vel fantasi nok til å unngå at han blir sjalu?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Jo, så klart har jeg det, men nå har dette skjedd hver natt i 14 uker, og hver gang han har fortalt om drømmen min så har jeg sagt at jeg ikke husker... Blir det ikke litt dumt å brått finne på noe nå da? Det var først i går at han sa han er sjalu... HI
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Vet du, jeg skjønner ham godt jeg. Han tenker kanskje at du sier at du ikke husker fordi du ikke vil snakke om det. Hadde mannen min stønnet i søvne hver eneste natt helt plutselig ville jeg også lurt på hvorfor. Men, cluet her er vel at man som gravid ofte får "våte drømmer" (hehe)...så det er jo på et vis en grunn til at dette skjer, det er jo ikke slik at du har truffet noen nye. Prøv heller å forklare ham dette i stedet for å synes han er teit og barnslig og føle deg angrepet. Så skal du se du kommer lengre ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har ikke sagt at han er teit eller barnslig, ei heller at jeg føler meg angrepet. Jeg har prøvd å lete opp info om slike drømmer, og funnet at, som du sier, det er ganske normalt med slikt når man er gravid. Jeg håper bare at det går over snart! Jeg forstår jo at dette plager han, men jeg kan jo faktisk ikke noe for det. Skulle gjerne "fjernet" disse drømmene hadde det vært mulig HI
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Kan du ikke si at han får vekke deg neste gang du holder på, så får dere begge noe godt ut av det? =)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Jeg hadde aldri orket å være sammen med et så usikkert mannfolk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå