Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Skal være forlover,og har gleda meg veldig til å være med å prøve kjole. Venninna mi ringer og sier at da og da har ho bestilt time til det, og det er selvfølgelig den ene dagen jeg har andre planer. Vi har meldt oss på fotballcup. Ho vil ikke flytte det til seinere på dagen, når vi er ferdige med kampene, og kan ikke ta det en annen dag. Får dårlig samvittighet samme hva jeg velger å gjøre her. Hva ville dere gjort? Synes dette er litt vanskelig, men klart jeg må prøve det jeg kan å få blitt med på brudekjoleprøving. Har ikke lyst til å gå lipp av det.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 En forlover har forpliktelser. Cup kan du sikkert være med på flere ganger, kan du ikke?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Barn først venninne etterpå!!! Syns nå hu venninna di er litt spes jeg da som absolutt ikke vil flytte timen! Ganske egoistisk!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Hun vil ikke fordi hun ikke kan eller hun vil ikke bare fordi hun ikke vil? Om det er fordi hun ikke kan så ville jeg droppet fotballcup. Er det fordi hun bare ikke vil så hadde jeg droppet kjoleprøvingen.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Jeg som skal spille cup... Men synes liksom det er litt vanskelig så lenge jeg sa ja til å være med på denne cupen så lenge i forveien. Hadde vært supert om hun hadde spurt først om jeg kunne den dage. Men ja, en forlover har forpliktelser, så jeg får det jo til..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Bryllupet er ikke før i juni, så kunne vel alltids, men skjønner det er greit å være tidlig ute. Føler likevel at dette er lit urettferdig, for jeg tror vi kunne fått det til enten en dag etter jobb, eller seinere den samme dagen. Får prøve å slippe unna den ene kampen da, og bli med på litt i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Om hun ikke ønsker å bytte timen bare for å være litt vanskelig så hadde jeg droppet det siden hun ikke spurte først om det passer. Greit nok at hun skal gifte seg, men verden stopper ikke opp av den grunn og andre har også planer for dagene sine. 00:30
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Signerer 00:30 Men uansett å begynne kjoleprøving i feb når bryllupet er i feb er altfor seint iallefall her jeg bor.... Hvis hu må bestille en kjole for ingen i butikken passer så er fristen ca 6mnd... Iallefall her jeg bor!!! Dere burde ringe butikken å høre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå