Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Vi skal ha navnet Jonathan - det er bankers. Men har litt lyst på oppkalling av familie også, og vuderer derfor Georg som mellomnavn. Både min oldefar, og samboers farfar het det til mellomnavn. Det er ikke mitt favorittnavn i utgangspunktet, men synes det er maskulint og sterkt. Funker de sammen?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Ja, det syns jeg! Orginalt! er så lei alle de samme navnene!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Vel, Georg er et flott navn som funker best alene. Jeg synes ikke denne kombinasjonen var fin. Men så liker jeg ikke navnet Jonathan heller da.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 min mening er at det er finest med 2 navn når det bakerste navnet er det med flest stavelser.. (i de fleste tilfeller) men Georg Jonathan hørtes jo veldig fint ut dere kan jo uansett ha Jonathan som "bruksnavn" selv om det er det bakerste navnet Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 De er fine hver for seg, men sammen blir det tungt. Georg Jonathan klinger bedre enn Jonathan Georg.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Eller kanskje Georg Johan? Det var fint synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Likte det personlig ikke. Veldig tungvint, og klinger dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå