Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Vi har vært sammen i 4,5 år. Jeg synes ikke vi har vært sammen så lenge at det kan kalles det!! Hva syns dere?? Hvor lenge har dere vært?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Til å være 32 år, syns jeg at jeg og mannen har vært sammen lenge. Vi har bodd sammen i 13 år, og var sammen en stund før dette+ venner før det igjen. Har jo vært sammen hele mitt voksne liv jo:) Men forhåpentligvis får vi mange år til sammen
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Dette spørsmålet finnes det vel kanskje ikke noe fasitsvar på. Jeg tenker at det har litt å si hvor gamle dere er også. Dersom to på 14 år har vært sammen til de er 18,5, så er det kanskje å regne som et lengre forhold for dem? Selv er jeg snart 32, og har vært sammen med min samboer siden jeg var 19, og føler vi har vært lenge sammen ja.. Men alt er vel relativt:-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Vi har vært sammen i litt over 6 år, og først nå begynner jeg å føle at vi har en lang historie sammen. Vet ikke hvordan man definerer et langt forhold, men for meg går det mer på opplevelser enn tid.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 spørs hvem du sammeligner med det. med mine kollega: Nei mine veninner: ja. har og vore ilag i 4,5 år
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Ja helt enig i at det ikke er noe fasitsvar Jeg ville bare høre deres mening/tanker!! Vi er begge 28 forresten og har opplevd mer enn vanlig, men tenker at vi ikke har vært sammen så lenge for det HI
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Vi er begge 28 også, og vi har vært sammen i 10 år. Føler det er lenge, men samtidig helt vanlig i vår vennekrets.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Det er hva du sammenligner med det. Hvis man er 20 og har hatt kjæreste/samboer i 4 år er det lenge. Hvis man er 40 og har hatt kjæreste/samboer i 4 år er det ikke så veldig lenge. Jeg og mannen har vært samboere og gift i totalt 11 år, jeg er 29 år. Så for meg er det over 1/3 av livet mitt. Det vil jeg si er et langt forhold.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 En 14 åring syns nok to måneder er lenge, en 20 åring, to år. Nå er jeg 32, og har to korte forhold på 2 år hver bak meg, og et langt på snart 13 år, som jeg er i nå..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Jeg tenker det er individuelt. Om en person som regel bare har vært sammen med en i 1-2 år og så finner en som han/hun er sammen med i 3-4 så er det jo lenge for den personen, og da et langt forhold. Jeg selv har klart og holde ut med en fyr i maks 1 år da mistet jeg følelser og som regel traff og ble forelsket i en annen. Men nå har jeg vært sammen med samboeren min i 3 år og det synes jeg er lenge til og være meg, hehe. (og vi har et barn sammen og prøver på nr 2) Så jeg føler jeg og min samboer har hatt et langt forhold. Men om jeg skulle sett vekk ifra det så ville jeg sagt at et langt forhold er når man har vært sammen i 10-15 år eller lengre.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #11 Skrevet 2. februar 2011 vi er 20år og 21år, har vært sammen siden vi var 16år og 17år, syntes det begynner å bli ett langt forhold. Har 2 barn sammen
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #12 Skrevet 3. februar 2011 Helt uten å tenke på mitt forhold så tenker jeg ca 8-11 år!!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #13 Skrevet 3. februar 2011 Tenker at over 5 år er lenge, men som andre her sier har også alderen noe å si. Vi er 29 og 30 og har vært sammen snart 3 år. For oss er det lenge, siden ingen av oss har hatt noe forhold lenger enn 3 mnd før dette. Skulle det ende nå ville vi nok likevel se tilbake på det som et ganske kort forhold. Men har jo planer om at det skal vare like inn i evigheten da!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #14 Skrevet 3. februar 2011 Jeg var sammen med en fra jeg var 16 til jeg var 21 (nesten 5år) Dette synes jeg var ett langt forhold! Men nå har jeg vært sammen med sambo i 4,5år og syns ikke vi har hatt ett langt forhold. Så ja enig i at det er litt aldersbestemt!!!
StoltHønemor<3 Skrevet 3. februar 2011 #15 Skrevet 3. februar 2011 Jeg og min mann har vært sammen i 4 år i år, og jeg synes tiden har flydd så fort at jeg egentlig synes det virker som i går at vi ble sammen:) Jeg er 21 og han 25 år. Jeg har vært sammen med han siden jeg var 17 år, og helt ærlig så er det ikke et fasitsvar på langt forhold. Et langt forhold kan være mer enn bare årene som går. Jeg føler jeg og min mann har et langt og rikt forhold som er basert på opplevelsene vi har hatt sammen. Vi har mange år igjen å leve sammen på, så lengre skal det bli. vi skal oppleve mere i løpet av årene som går, så det kan beskrives som både langt nå og rikt, men det blir lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå