Gå til innhold

Hvor mye tjener en assistent i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 28 år, og har jobbet så og si 100% i 10 år (da med 3 barn i mellom, permisjon)

Jobbet på kontor og i butikk.

(vet ikke om dette har noe å si for lønn!)

Så hva tjener en bhg assistent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under 300.000 med fullansienitet og i full stilling, så med andre ord lite for hardt arbeid.

Skrevet

Dvs ca hvor mye i timen?

Jeg tjener nå 155,- timen + UB tillegg.

Men lange dager som f.eks 7-16 og annenhver helg ser jeg meg litt lei på :(

Tar ambulansefag utdanningen nå, men sannsynligheten for at jeg får læreplass er liiiiiten så nå vurderer jeg å søke ny jobb f.eks i bhg :))

Skrevet

Veninner av meg jobber i barnehage og tjener sånn.. 126 kroner i timen, så det er ikke mye å skryte av, nei.

Skrevet

:(

Sykt at de som skal ta vare på det kjæreste vi har ikke har mer lønn for det!

Skrevet

Har egentlig ikke noe vettugt å skrive her, ville bare si at jeg digger nicket ditt;)

Skrevet

Hehe, tusen takk for det! :D

Skrevet

Du havner nok på minstelønn, kun erfaring fra barnehage du får godskrevet som ansinnitet, så minstelønna for assistent er på 224 000 ca, 121 kr timen ca makslønn etter 10 år er pr.dags dato 290 000

Skrevet

Anonym 23:11

Det stemmer ikke, for all erfaring en har hatt i arbeidslivet etter fyllte 18 år teller som ansinnitet, og det å være hjemme med egne barn teller også.

Jeg jobber som assistent og har full ansinnitet selv om jeg er 30 år og har vært hjemmeværende mamma i 5 år.

Jeg har ei timelønn på 154,10 og jobber 60%.

Jobber i privat barnehage nå, men jobba ett år i kommunal, så det er samme regler for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...