MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Noen forhandler som fører de, så man kan se de live?? Og hvor finnes de billigst på nett, tro? Noen som vet? Og noen som har en ju-ju-be som har erfaringer?
perle* Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 jeg kjøpte min fra bleieboden.no http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=632 koster 1095kr jeg har sangria sunset. det er plass til 2 bilder i lokket. sterk magnet som holder den lukket. den har lyst stoff innvendig og mange forskjellige rom som gjør det veldig lett å finne det man leter etter. ett rom på hver side av vesken for å holde flasker varm eller kald. bredt skulderbånd skulderbånd som ikke gnager. ++++ og så er de jo råstilige da. jeg er kjempe fornøyd. ville ikke hatt en annen =)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2011 Takk for super beskrivelse ) Syns jo de er råkule, og man bruker jo stelleveska ganske mye med bleiebarn. Den jeg brukte til storesøster er faktisk oppbrukt! Utslitt, rett og slett! Men er det Be All som er størst? Er det ikke noe som heter Be Prepared og, hvordan er den størrelsesmessig i forhold? Henger den ok på vogna også? Fører Babyshop eller noen babybutikker dette merket, så jeg kan se på typer, farger og størrelse live?
perle* Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 de har flere typer http://www.bleieboden.no/kategori.php?kategori=93 om den er størst er jeg ikke sikker på. det står mål på alle de forskjellige hos bleieboden. henger veldig bra på vogna. jeg bruker Ju-Ju-Be Be Connected. jeg bor i kr.sand og her tror jeg ikke de selger dette merket.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2011 Da har jeg bestilt meg en, ble en Be All her. Må bare innrømme at jeg gleder meg enormt til den kommer! Såå kul da Takk for hjelpa )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå