Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Jeg synes det blir litt hardt og pompøst...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 lurer på om jeg syns det er litt harry.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Veldig fint, ... fordi datteren min heter det med et annet navn foran;)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Og nei, ikke Ingrid Alexandra.. hehe!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Jeg synes Alexandra er ett fint navn jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå