Gå til innhold

klesplagg i dåpen


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har dere på dere i dåpen, egvil ha bunad men mamma sier at det er litt vanskelig på grunn av amming, men eg tenkte å prøve å gi flaske

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart du kan ha bunad, og det er ikke verre enn at du får satt deg ned i ro og fred for å gi bryst hvis ungen ikke er fornøyd med flaske, hundrevis har klart det før deg...

Skrevet

men eg har bestemt meg at eg skal hja en svart kjole på meg

 

pleie ikkje ungen ha mer på seg enn hvt skjorte og hvit strømpebukse under dåpskjolen?

Skrevet

Nei trenger ikke det. Men hvit skjorte trenger du ikke,dåpskjolen har jo krage som e hvit da. Bruk en tynn hvit joggedress eller genser og sparkebukse hvis det e kaldt da vet du.

Og bunad e kjempefint det,selv har jeg ikke råd til å kjøpe det.

Lykke til.

  • 3 uker senere...
Skrevet

Du er virkelig heldig som har en bunad, hadde jeg vært deg hadde jeg definitivt valg å bruke den:) sånn som det ble sakt tidligere så kan du jo bare sette deg litt for deg selv når du vil amme.

Skrevet

Du er virkelig heldig som har en bunad, hadde jeg vært deg hadde jeg definitivt valg å bruke den:) sånn som det ble sakt tidligere så kan du jo bare sette deg litt for deg selv når du vil amme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...