minnimus83 Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 hva har dere på dere i dåpen, egvil ha bunad men mamma sier at det er litt vanskelig på grunn av amming, men eg tenkte å prøve å gi flaske
plass'n Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 klart du kan ha bunad, og det er ikke verre enn at du får satt deg ned i ro og fred for å gi bryst hvis ungen ikke er fornøyd med flaske, hundrevis har klart det før deg...
minnimus83 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2011 men eg har bestemt meg at eg skal hja en svart kjole på meg pleie ikkje ungen ha mer på seg enn hvt skjorte og hvit strømpebukse under dåpskjolen?
eskil2687 Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Nei trenger ikke det. Men hvit skjorte trenger du ikke,dåpskjolen har jo krage som e hvit da. Bruk en tynn hvit joggedress eller genser og sparkebukse hvis det e kaldt da vet du. Og bunad e kjempefint det,selv har jeg ikke råd til å kjøpe det. Lykke til.
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Du er virkelig heldig som har en bunad, hadde jeg vært deg hadde jeg definitivt valg å bruke den:) sånn som det ble sakt tidligere så kan du jo bare sette deg litt for deg selv når du vil amme.
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Du er virkelig heldig som har en bunad, hadde jeg vært deg hadde jeg definitivt valg å bruke den:) sånn som det ble sakt tidligere så kan du jo bare sette deg litt for deg selv når du vil amme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå