Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Røde roser i kinnene, spiser eple og har brunt hår og naturlige krøller.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 kjenner to som heter det. høy, tynn og smart
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Du nr 22.25 - du beskriver nesten ei venninne av meg som heter Ingvild. Alltid blid, og brune flotte krøller.. )
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Litenog blåøyd med rar tannstilling.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Tynn, høy, brunt hår. Spiller klassisk piano med bare 6'ere på skolen. Gjerne briller
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Rødblondt hår, søt, roser i kinnene, kanskje fregner, traust og koselig.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Bleik, blondt hår, litt deformert i kroppen.. og hengslete stil
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 jeg har en venninne som heter Ingvild og hun er høy, tynn, smart, blid også er hun så utrolig pen. Ååå som jeg skulle ønske jeg kunne ha fått utseende hennes..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Kjenner ei som heter det, og ho er blond og lys i huden, men blir nydelig brun om sommeren. Ho har en nett kropp, og er typisk pen (i manges øyne) Smart også
prebs Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Lyse krøller og blå øyne. Kjempefint navn:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #12 Skrevet 3. februar 2011 Jeg kjenner bare en Ingvild og hun er somen annen skriver lenger oppe: "Bleik, blondt hår, litt deformert i kroppen.. og hengslete stil" Så er hun litt viktigere enn alle andre tror hun selv... Jeg syns ikke det er noe pent navn...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #13 Skrevet 3. februar 2011 Ei søt jente med lyst hår og musefletter, blå øyne.. Typen som spiser brunost på brødskiva hver dag hehe Ordentlig norsk vel å merke
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #14 Skrevet 3. februar 2011 Fastlegen min heter Ingvild, hun er bare skjønn. Hun har langt lyst hår, er slank og ca 170 høy. Kunne ikke tenkt meg en bedre fastlege, hun gjør virkelig jobben sin.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #15 Skrevet 3. februar 2011 søsteren min heter ingvild. hun er lys, nesten hvit i håret, rett hår. Tynn og høy. Smart med lang utdannelse. Pen og veldig snill. Hun har store blå øyne og litt store tenner hvor tannkjøttet syntes når hun smiler
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #16 Skrevet 3. februar 2011 Jeg kjenner tre stk som heter det og de ser sånn ut: 1. Litt hippie aktig. Naturlig pen - søtt smil. 2. Kraftig jente som trener, rundt ansikt, gule tenner, store brune øyner, mørkt hår, antydning til bart. 3. Blond, store fine brune øyner, tjukk, flink til å synge, spesielle øyenbryn.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #19 Skrevet 3. februar 2011 Har en venninne som heter det. Hun er: lubben, lyse krøller, fregnete, snill og litt "naiv".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå