Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Syns det er så teit at hu dama hans griner.. Hu må jo være sterk for han, mener nå jeg.... Bit tenna sammen til han har rulla ut av rommet!!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Nei vettu hva. Det er jo ikke noe man kan kontrollere.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Det går fint ann å kontrollere, ihvertfall for noen av oss, er nok ikke alle som klarer det..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Kjempefin serie, håper den kan bidra til at flere bestemmer seg for å bli organdonorer!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Jenta er kjemperedd, ikke alle som kan kontrollere seg da...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Ja kjempe fin serie! Men jeg vet at man kan kontrollere det. Jeg kontrollerer det hver gang jeg er på Riksen med sønnen min. For at han ikke skal bli lei seg/redd og for at han ikke skal bekymre seg for meg!!! HI
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Fy fader, for et kvinnemenneske du er!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er faktisk ett veldig hyggelig kvinnemenneske!! Så da vet du det 22:44 Så klart kan man gjør som man vil og kan godt hende at kjæresten hennes er sterk nok til å være bekymret for seg selv og for henne.. Men noen ganger må man legge sine egne følelser til side og passe på/støtte den som faktisk skal igjennom noe alvorlig!! Var bare det jeg mente!!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #11 Skrevet 2. februar 2011 Selvfølgelig er det lett å tenke at man må "legge følelser til side", men det å gjøre det til en virkelig, er lettere sagt enn gjort. Jeg kjenner ingen som har stålkontroll på sine følelser. Kan jeg tolke det dithen at du mener at Charlott ikke støttet samboeren sin siden hun begynte å gråte? Hilsen 22:44.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #12 Skrevet 2. februar 2011 Jo så klart hu støtter han, var ikke det jeg mente!!! Men jeg syns man må "stålkontrollerer" følelsene sine for den andre!!! Jeg syns at den som skal igjennom noe slik ikke skal måtte bekymre seg for de nærmeste, hvis du skjønner!!! Mye bedre at personen kan tenke på seg selv og operasjonen og ikke tenke på de nærmeste som er så redd og bekymre seg for de i tillegg!!!
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #13 Skrevet 2. februar 2011 Å gråte foran kjæresten sin som skal gjennom et av de mest kompliserte kirurgiske inngrep som finnes, ser ikke jeg på som noe galt
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #14 Skrevet 2. februar 2011 Jeg tror dere må skille på roller her! En mor kan nok lettere gjøre seg "sterk" for barnet sitt enn en samboer mot sin kjære. Maktforholdet er helt annerledes. En mor er alltid den sterke, alltid den trygge og den som gir trøst. Mens et samboerpar bruker hverandre mye mer dynamisk til disse rollene. OG det er heller ikke slik at man bare kan bestemme seg for noe angående følelser, og så blir det bare sånn, enkelte klarer å kontrollere seg mer enn andre, vi er ikke alle utstyrte med samme "fjernkontroll". Men, veldig bra serie, har selv en liten en i familien med cystisk fibrose, samme som hun som var med forrige episode.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #15 Skrevet 2. februar 2011 Signerer 23.45. Som jeg skulle sagt det selv
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #16 Skrevet 2. februar 2011 Ja 22:45 Det kan nok stemme, man blir kanskje forandret og litt annerledes etter man blir mor Tenker ikke på det slik! Men tenker likevel at det er en unødvendig belastning/bekymring for den syke!! HI
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #17 Skrevet 2. februar 2011 Jo klart, det er jeg også enig i. Men det kommer jo litt an på hvordan man er i tillegg til at man gråter. Man kan jo være helt hjelpeløs og si ting som "jeg er så redd, hva om du dør, hva skjer da?" eller man kan si "nå gråter jeg fordi jeg elsker deg så utrolig høyt og det er klart jeg er redd for deg, men jeg vet at dette kommer til å gå bra og jeg er her når du våkner." 23.45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå