Gå til innhold

Er dette bekkenløsning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste tiden har jeg blitt mer og mer "stiv" i korsryggen/halebenet.

Jeg merker det ikke så godt når jeg er på jobb, for da går det litt "i ett".

Men når jeg er litt mer i ro en periode, for så å reise meg igjen og går litt/beveger meg, er det som om jeg er veldig stiv i dette området. Klarer ikke å gå avslappet, litt som om det "låser" seg litt, så jeg ikke klarer å rotere hoftene som normalt når jeg går..

 

Er dette bekkenløsning? Eller bekkenlåsning? (Hva er egentlig forskjellen?) Og hva bør jeg evt gjøre for at det ikke skal bli verre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...