Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Den siste tiden har jeg blitt mer og mer "stiv" i korsryggen/halebenet. Jeg merker det ikke så godt når jeg er på jobb, for da går det litt "i ett". Men når jeg er litt mer i ro en periode, for så å reise meg igjen og går litt/beveger meg, er det som om jeg er veldig stiv i dette området. Klarer ikke å gå avslappet, litt som om det "låser" seg litt, så jeg ikke klarer å rotere hoftene som normalt når jeg går.. Er dette bekkenløsning? Eller bekkenlåsning? (Hva er egentlig forskjellen?) Og hva bør jeg evt gjøre for at det ikke skal bli verre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå