Gå til innhold

Har dere prøvd ZUMBA?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er den mest geniale treningen, EVER.

 

Sykt, sykt morsomt og effektivt. Har hatt 4 to-timers-økter over ett par uker og buksene er begynt å falle av meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg og ei venninne holdt på med zumba her hjemme ei stund.. Dessverre flyttet hun, og da ble det ikke like gøy lenger :(

Skrevet

Nei det kan jeg tenke meg. Vi er en gjeng som møtes to ganger i uken. Har vurdert å kjøpe dvd'ene og begynne med det hjemme også, men det er kanskje dumt... Kan hende jeg blir lei og at det ikke blir like morsomt liksom...

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...