Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Det er den mest geniale treningen, EVER. Sykt, sykt morsomt og effektivt. Har hatt 4 to-timers-økter over ett par uker og buksene er begynt å falle av meg.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Ja jeg og ei venninne holdt på med zumba her hjemme ei stund.. Dessverre flyttet hun, og da ble det ikke like gøy lenger
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Nei det kan jeg tenke meg. Vi er en gjeng som møtes to ganger i uken. Har vurdert å kjøpe dvd'ene og begynne med det hjemme også, men det er kanskje dumt... Kan hende jeg blir lei og at det ikke blir like morsomt liksom... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå