Gå til innhold

Har kjæresten din venner du absolutt ikke liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har endel... :P Men sjelden jeg ser dem, men en av dem ringer ofte mens vi er sammen.. Og herregud som han irriterer meg!!

Han er en skikkelig player, og skryter av det... hver helg kommer det ufine mld til kjæresten min, som feks: Nå har jeg tre å velge i... luksusproblem! Jaja, får ta hun som er yngst....

ÆSJ!!

Jajaja, får vel håpe han blir voksen snart, så jeg slipper å høre det evige jentegnålet hans :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Han har spesielt en jeg ikke kan fordra. Han er en vandrende erigert penis. Han bodde hos oss en periode da jeg var kjempesyk og skulle snart føde (svangerskapsforgiftning) og drev og maste om de ikke kunne dra på strippebar osv. Mens mannen min har blitt voksen har denne mannen forblitt en kåt 14 åring.

Skrevet

Jeg har ikke så mange meninger om hans venner,utenom at de er døkjedelige:-/

Men!Han har meninger om mine,de er for ville og utsvevende..:)

Sier seg selv at det er litt krasj der,men det går:)

Vi er 30 og 33 år,men akkurat der føler jeg at vi er litt fjortiss innimellom;)

Skrevet

Ja, mannen har en venn (bekjent) som jeg ikke kan fordra. Han er frekk, irriterende, dum og ekkel. Mannen er heldigvis ikke overbegeistret selv, men siden de er barndomsvenner og foreldrene omgåes, så kommer vi ikke unna.

Jeg kan ikke fordra fyren og det er heldigvis gjengjeldt, så vi ser ikke mye til ham. Motbydelige, ekle menneske! Grøsser bare jeg tenker på ham. Nå har han klart å finne seg ei dame som er like fæl som ham. Gruer meg til de befolker verden med sitt avskyelige avkom.

Urk. Får grøsninger bare av å tenke på det heslige mennesket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...