Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Kjenner jeg ikke vet helt hva jeg skal føle!? Tenker bare for meg selv: oioioi OI!??
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Kikket innom nå. Det ser sykt ut! Orker ikke se på dette!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Veldig sykt..sminker de og holder på! Stakkars dyr!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Så litt på det når de skulle få den bittelille babyen som bare var 10 dager ellernoe.. og hvor sint mamma-apen blei når de tok fra henne babyen! Stakkars aper... uff.. syns det er dyremishandling jeg
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Det er jo det, aper pleier å ha babyene på seg det første ÅRET..tror jeg hadde blitt rimelig forbanna om noen hadde kommet på barsel og revet vekk ungen fra meg. JAA, vet de er aper, men de har jo tydeligvis litt samme instinkter som oss når det gjelder barna!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå