Gå til innhold

Hva har dere på veggene i stua hos dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunst, både i original, repro og numererte trykk, og familiebilder. Og et vevd åkle, signert min mor.

Skrevet

Litt spesielle svart-hvitt-fotografier (noen tatt av Dag Thorenfieldt), svart-hvittfotografier av barna da de var 6 mnd. gamle og tre abstrakte malerier som går i blått. Og et linoleumstrykk av en lokal kunstner =)

Skrevet

2 kull-tegninger et av hver av ungene, tegnet av mitt søskenbarn. Og noen fotografier litt her og der. Ellers er det veldig tomt.

Planen er å få til to store lerret med bilder av oss alle fire, et i sort/hvitt og et i farger. Men jeg må få noen til å ta de først, slik at de blir slik jeg vil ha de. Er litt i overkant fotointressert, så ikke bare bare å finne rett fotograf!

Skrevet

Her er det litt tomt enda,men jeg har ett trykk maleri,1 kullstift tegning,ett stort bilde av jentene,nyfødtbilder og dåpsbildene (disse i A4).

Skal kjøpe ett stort maleri til å ha over sofaen og tror jeg kjøper ett trykk av Vebjørn Sand. Har ikke råd til å kjøpe en orginal:-)

Skrevet

Har mye forskjellig. Har et langt panorama speil på den ene veggen, men begynner å bli litt lei av det for å si det helt ærlig..men det ser bra ut i det minste. Ellers har jeg endel bilder av familie og litt kunst og sånn ting. Men det finnes jo mange sider rundt forbi med tips til hvordan man kan innrette sin stue foreksempel.

Du kan jo sjekke ut interiørtips.no = masse forskjellige tips

Sumopix.com/sumohacks = tips til lerret bilder

ifi.no er også en god side

Skrevet

Et par bilder fra Ikea,familiebilder og hylle over tv'n med familiebilder. Alt i svart/hvitt

Skrevet

Over sofaen har jeg en Bookworm (Kartell).

Over skjenken har jeg et stort maleri, laget av en lokal kunstner.

Over TV har jeg noen bilder av ungene i to kule rammer.

Ellers har jeg to lysestaker til stearinlys på veggen og to vegglamper, sånne som lyser både oppover og nedover på veggen.

Skrevet

4 stk nummererte trykk av Else Maj Johansson.

En bildelist med 3 bilder av ungene og 1 bilde av mannen og søsteren hans da de var små.

Ellers er det enda ganske tomt. Vil ikke henge opp hva som helst så da får det bare være tomt enn så lenge.

Skrevet

Her jeg sitter, ser jeg to forstørrede fotografier av ungene og tantebarna. En hjertekrans i grått og brunt, to trerammer med bilder av ungene og to trykk av Th. Kittelsen. Stor stue på 40 kvadrat, så det er egentlig litt tomt på veggene. Vil ikke ha flere bilder heller, burde nok heller ha fjernet noen men skal sette opp bokhyller istedet bare jeg finner de "rette".

Skrevet

Kunst -et maleri og noen numererte litografier, også tven da..

Skrevet

et par familiebilder, forøvrig originalkunst

Skrevet

Grafikk av Bjørg Thorhallsdottir, Runi Langum, Gunn Vottestad og noe lokalt :)

Har ikke vegglamper eller stearinlys eller noe lignende på veggene, liker det ikke. Smaken er som baken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...