Gå til innhold

Jeg ble forlovet på mandag, jeg. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min hadde vært i hjembyen sin med minstemann, og de kom hjem ganske sent mandag kveld. Tar dem imot, legger babyen og legger meg på sofaen mens samboeren min forsvinner inn på badet. Så kommer han inn til meg og sier han fant en rar lapp på toget, og om jeg ville lese den. Sier selvfølgelig ja, og åpnet den. Der står det: Hey soulmate! Vil du gifte deg med meg? Ja (boks). Nei (boks). Hvis nei, så tuller jeg. ;) Så ser jeg opp og der står han på kne med en nydelig diamantring! :D Hihi, gjett hvem som brøt ut i gledestårer og stotret frem "selvfølgelig"! Er så lykkelig nå, helt uventa!

Hører med til historien at han spurte om vi skulle bli kjærester via god, gammeldags spørrelapp for to år siden. Vi gikk på samme skole, og han fikk ei i klassen min til å levere den til meg. Så var en utrolig søt måte å fri på, synes jeg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så utrolig koselig å høre!

gratulerer masse! søte søte mannen :)

har du bilde av ringen din?(så jeg kan drømme meg bort...hihi)

Skrevet

Ja, sjelevennen min. <3

Skal legge ut bilde av ringen på bloggen snart, kan sende deg en PM når det er gjort. ;)

Skrevet

*likar*

For ein søt måte å gjere det på!

Skrevet

Gratulerer!!! Er det ikke en sinnsykt god følelse???

Skrevet

Så søtt! Gratulerer så mye=)

Skrevet

GRATULERER!! Så moro :D Jeg gleder meg på deres vegne!! :D :D Også så søt han er, mannen din.. aaaw ;)

Skrevet

Så romantisk. Gratulerer :-) Lykke til med kjærligheten. Det er så stort.

Skrevet

masse gratulerer til dere begge to:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...