Gjest Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Samboeren min hadde vært i hjembyen sin med minstemann, og de kom hjem ganske sent mandag kveld. Tar dem imot, legger babyen og legger meg på sofaen mens samboeren min forsvinner inn på badet. Så kommer han inn til meg og sier han fant en rar lapp på toget, og om jeg ville lese den. Sier selvfølgelig ja, og åpnet den. Der står det: Hey soulmate! Vil du gifte deg med meg? Ja (boks). Nei (boks). Hvis nei, så tuller jeg. Så ser jeg opp og der står han på kne med en nydelig diamantring! Hihi, gjett hvem som brøt ut i gledestårer og stotret frem "selvfølgelig"! Er så lykkelig nå, helt uventa! Hører med til historien at han spurte om vi skulle bli kjærester via god, gammeldags spørrelapp for to år siden. Vi gikk på samme skole, og han fikk ei i klassen min til å levere den til meg. Så var en utrolig søt måte å fri på, synes jeg!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 så utrolig koselig å høre! gratulerer masse! søte søte mannen har du bilde av ringen din?(så jeg kan drømme meg bort...hihi)
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Ja, sjelevennen min. <3 Skal legge ut bilde av ringen på bloggen snart, kan sende deg en PM når det er gjort.
Ranveig R Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 *likar* For ein søt måte å gjere det på!
Mamma'n til Thias Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Gratulerer!!! Er det ikke en sinnsykt god følelse???
signe maten Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 GRATULERER!! Så moro Jeg gleder meg på deres vegne!! :D Også så søt han er, mannen din.. aaaw
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 3. februar 2011 #10 Skrevet 3. februar 2011 Så romantisk. Gratulerer :-) Lykke til med kjærligheten. Det er så stort.
ellen-propellen Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 masse gratulerer til dere begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå