Gjest (hor)mona Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Prøvde å lete etter regler på nett, men fant ikke helt det jeg lette etter. Noen som vet hvordan reglene er med sykt barn dag etter at jeg har vært sykemeldt? Vet at det må gå 16 dager etter sykemeling før jeg kan ta ut egenmelding på meg selv, men kan jeg da ta ut sykt barn dag umiddelbart etter sykemelding?
firebarnsmum Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Egen sykdom og barns sykdom er vel to forskjellige ting. Tror du får bruke egenmelding for barns sykdom, ja. Vet jeg har gjort det selv noen ganger. Dersom du er delvis sykemeldt kan du også levere egenmelding for syke barn, men ikke for egen sykdom.
Gjest (hor)mona Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Var det jeg tenkte også. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå