Gå til innhold

Jeg klarer ikke å trives med noe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives med å være mamma og med nærmeste familie og venner, men that`s it.. er hjemmekjær og kjeder meg igrunnen aldri i eget selskap.

Jeg studerer nå, men hver dag går jeg rundt med klump i magen for jeg ønsker egentlig bare å være hjemme..er umotivert og gråter lett, tar meg nær av alt mulig osv. Gjør innleveringer og leser til eksamen i siste liten og ganske halvhjertet. Gjør tinh kun fordi jeg føler jeg MÅ.. Har aldri hatt en jobb over tid pga dette. Er i praksis nå og må tvinge meg dit selv om jeg ikke mistrives der når jeg først er der heller..

Sliter med usikkerhet blant folk, svinger mye følelsesmessig.. blir fort sliten og utmattet av det som for andre er helt dagligdags, og fort nedfor.

Hva skal det bli av meg?:(

Har allerede prøvd meg på flere studier, i flere yrker og det blir sånn HVER gang.. har også gått i terapi.

Noen som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lest om symptomene på ADHD/ADD?

Utover det,så høres det ut som depresjon/angst.Hvordan er selvtilliten din?

Skrevet

ADD/ADHD kjenner jeg meg ikke helt igjen i.. mer i retning depresjon og angst, men veldig varierende sinnstemning i grunn. Av og til føler jeg bare at jeg ikke vil ting, har ikke noe ønske om å oppnå annet enn å ha det bra med familien min, få flere barn osv. Vet ikke helt. Men jeg skifter mening annenhver dag også, har sett innlegg jeg har skrevet her før og tenkt: har jeg skrevet det der av og til..:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...