Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Han spurte om ungen kom letter ut om man var vid i fitta.... da jeg sa jeg ikke viste, sa han tenk på hun som har verdens beste fitte da.... Hun må få vondt hun........ Er det derme sagt at man må være kjempe trang for å ha verdens beste fitte? Han ville ikke svare på det når jeg spurte...........................
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Mannen din virker egentlig ganske teit er det første som slår meg. Når det er sagt er det vel ganske opplagt at menn foretrekker at det klemmer godt rundt kjeppen, enten fordi det er trangt i seg selv eller at dama er god til å bruke musklene i underlivet til å klemme litt rundt den. Men at hun som er trang skal få mer vondt? Vel, uansett om man er velbrukt og vid der nede skal man presse en vannmelon gjennom en åpning på størrelse med ei drue - det er jo ikke digg uansett.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 det der må være den teiteste samtalen jeg noen gang har hørt om. Hvor gamle er dere? Høres ut som fjortis-snakk.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Det er alltid en fordel å være trang i seksuell sammenheng. Men det er ikke om å gjøre å være trangest mulig, penisen skal jo få plass også, haha.. Rar mann du har Forresten er vaginaen utrolig tøyelig, så det er ikke sånn at trang vagina=jævlig fødsel og motsatt.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Hvor gamle er dere egentlig? Blir overgitt over umodenheten til enkelte her inne...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Du får si til ham at de damene som har de letteste fødslene er de som har blitt jevnlig pult av en stor pikk, og at du derfor forventer en ekstremt smertefull fødsel.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Høres ut som mannen din (og en del andre) mangler en del kunnskaper om fødsel og anatomi. Det er ikke vidden på fitta/skjeden som betyr noe. Babyen ligger ikke inne i fitta og kommer skliende ut av den under fødselen.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Tror dere begge to må sette dere inn i hva som skjer ved en fødsel. Vet dere at livmormunnen åpner seg så barnet kan komme ut?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Jeg synes det er skremmende å tenke på at dere skal oppdra et barn. Dere må være veldig unge eller veldig uintelligente.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #11 Skrevet 2. februar 2011 hahahaha, så søt mannen din er ^^ Du får smile stort og si " Jaaaa, det er nok kjempevondt for henne! Og visste du forresten at alle fitter blir skikkelig slakk etter fødsel?? Det er derfor de syr, sånn at de skal bli trange igjen!!" Også må du ta bilde av ansiktsutrykket hans
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #12 Skrevet 2. februar 2011 Høres ut som om han har hatt en ganske trang fødsel, rimelig tett i pappen ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #13 Skrevet 2. februar 2011 Ja, du kan fortelle han at de som har trange fitter får barn med små hjerner. Som oftest er det barnefarens gener som styrer dette. Fitta til den fødene regulerer vidden alt etter barnefarens hjernekapasitet, så og si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå