Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Vi har fire barn fordi vi ønsket oss en flokk og er glad i barn. Vi bryr oss overhode ikke om statusting, men utad kan det muligens se slik ut fordi vi er ganske heldigstilt. Så når jeg leser slike artikler som at fire barn er den nye statustingen, da blir jeg faktisk litt irritert og oppgitt. Hvem er det som har funnet ut det da? Jeg tviler sterkt på at noen velger å få fire barn fordi de vil..ja hva da...? Vise dem frem? Ha dem til utstilling når...ehm...hvem skal se på dem? Jeg skjønner bare ikke helt hvor de tar det i fra at antall barn skal ha noen sammenheng med status å gjøre, det å ha interesse for dette? Har de spurt folk med fire barn om dette? "Unnskyld, men fikk du fire barn fordi du synes det er status?", eller bare legger de slike følelser til folk uten å ane om det stemmer? Som så mange andre liker jeg ikke å få et uriktig stempel på meg. Derav irritasjonen.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 jammen mye man skal irritere seg over altså...... Er da mye annet grusomt i verden som irriterer meg mye mer enn slike artikler!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Herregud! Du kan ikke irritere deg over noe som er skrevet på klikk.no Artiklene er så utrolig dårlige, det lyser gjennom at de fleste artiklene deres er noe de har tråklet sammen i løpet av en halv arbeidsdag. Påstandene deres er ofte ren fantasi.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Slapp av litt da.. Trendbølger er jo ikke vanskelige å måle, og akkurat nå er det tre eller fire barn som gjelder fremfor to som det var på 80-tallet. Trend og status henger sammen. Og tror du virkelig at alle går rundt og tenker at du har fått fire barn for å oppnå status? Hmm nei, tror ikke det. Det er tendensen de snakker om.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Skjerp deg da HI. At det er mulig ass, å bli irritert over noe sånt. Det er ikke sånn at det sitter en komitee et sted og bestemmer hva som er, og ikke er, regnet som høy status.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå